*Tom pov* Kimberly zat je te pijpen,, Goh dat meisje maakt je gewoon gek,, gott!! Je voelde dat je ging komen, zo te zien wist kimberly het ook, je lijf begon een beetje te schokken, je kun niet anders dan kreunen, je deed elke keer je heupen naar voor als ze aan je eikel zoog*Kimberly pov* Je voelde Tom kwam, je slikte gewoon alles door. Tom trok je op hem. Tom: Chick je maakt mij gek! Je kuste hem heel passioneel. Tom handen gingen over je kont, zo in je boxerstring. Je voelde 2 vingers in je komen......*Bill pov* Je liep naar boven , je hoorde gekreun uit Tom kamer komen. Je wist dat Tom en Kimberly nu bezig waren. Je liep naar je kamer. Je zette je op je bed en nam de foto die op je nachtkastje staat,, het is een foto van jou en Kimberly. Er liep een traan over je wang....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (29)

  • xMariss

    jij witl reactie dan krijg je een reactie
    hooixD
    XX

    1 decennium geleden
  • SnowBunnyX

    u verhalen zijn gwn super!
    laat georg ook is iets onnozel doen? please (doeg)xD(hoera)(dance)

    1 decennium geleden
  • Doofenshmirtz

    Oe! Spannend :)

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    oei wat zou er nu gebeuren??(H)

    1 decennium geleden
  • icebird

    sppr! :D bedankt voor het melden dat 26 er is:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen