Jij: OK. je ging samen met Gustav naar de kinderkamer en pakte een beetje spullen mee voor Lizzy. *Tom pov* Georg zat naast je op het bed. Georg: Tom je moet echt Kimberly en Bill geloven. Jij: Weet ik, ik wil naar Kimberly. Je zeet je recht maar Georg trekt je weg op het bed. Georg: Ik denk dat ze u nu niet wilt zien, Tom je hebt Kimberly schrik aan gejaagd. JIj: Maar ik ... Georg: Maar jij gaat slapen. Jij: En Kimberly?? Georg: Die gaat mee met mij en Gustav. Tom: Waarom?? Georg: Tom! Heb je het niet door?? Kimberly heeft volgens mij geen zin om vanacht nog bij u te slapen. Georg stapt de kamer uit en gaat naar beneden. Jij gaat aan het raam kijken. Je ziet Kimberly samen met Lizzy , Gustav en Georg in Georg's auto stappen en ze rijden weg. Jij gaat maar dan nog een beetje tv kijken beneden. Eenmaal beneden zie je Bill ....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • xMariss

    :)

    1 decennium geleden
  • MissChantal

    Meer!

    1 decennium geleden
  • Horror

    Kvind het best grappig :P

    Met die Mara...(hoera)

    1 decennium geleden
  • Escapist

    Van? Van? Ik doe snel verder! xP
    xx

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    jaah, tog nog een er op (A) XD maargoed, snel volgende !!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen