Mara keek je gemeen aan. Jij: Jij de nieuwe vriendin van Tom?? Juist op dat moment kwam Tom uit zijn kamer. Tom keek Mara aan en keek dan naar je. Er stonden tranen in je ogen maar je voelde veel woede. Heel veel woede. Jij kun je echt niet meer inhouden. Je zag dat Bill, Gustav en Georg je vol medelijden aankeken. Tom: Sorry Kim. Jij: Noem mij niet zo en waarom spijt het je nu weer?? Omdat deze wijf je nieuwe vriendin is?? Tom: Mara is mijn nieuwe vriendin niet, ze is gewoon een onenightstand, ze betekent niets voor mij!! Mara liep huilend naar Toms kamer en kwam even later in haar eigen kleren naar buiten en liep naar buiten. Jij liep naar Gustav's kamer en legde je op het bed Waarom is het zo moeilijk waarom voel je voor twee jongens zoveel??? Je voelde dat iemand zich naast jou legde. Je keek naast je en keek recht in het gezicht van ....


Goh ik ben braaf ^^ ,, vadaag zet ik er maar wel 1op want ik moet nog veel leren

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • xMariss

    ik ga verder

    1 decennium geleden
  • CuppyCakeEmo

    ik hoop bill(H)
    ik ga snel verder

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    ik denk bill??


    *ik schat maar he*

    1 decennium geleden
  • icebird

    hij blijft echt sppr!

    -xx- tanja

    1 decennium geleden
  • xsaraXtomx

    verderrr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen