Jij: Wat doe jij hier?? Tom: Wachten op het meisje waar ik van hou. Jij: Ohw waar is ze dan???Tom: Ze is hier al. Je keek rond je maar je zag niemand. Jij: Ik zie ze niet. Opeens uit je ooghoeken zag je een meisje binnen in het hotel komen. En Tom draaide zich om en zei: Daar ben je, ga maar naar boven... Je voelde tranen opkomen. Jij: Is zij dat meisje waar je van hou???? Je wees naar het meisje. Tom: Nee helemaal niet, dat is Petra een vriendin van Bill, Bill wacht op haar boven. Jij: Oh Bill gign toch met mij weg?? Tom: Nee jij gaat met mij mee . Tom nam je hand vast Je voelde je warm worden vanbinnen Buiten zagen jullie een limo staan. Jij: Voor wie is dat?? Tom: Voor ons . Jij en Tom stapte in. Na een halfuurtje rijden stopte de limo. Tom: Doe je ogen dicht. Je deed ze dicht en je voeld dat hij je ook nog eens blinddoekte. Jij: Komaan zeg eh.... Tom: Nee hoort bij de verassing. Tom stapte uit en hielp u uitstappen je voelde dat tom je optilde en je na ff neerzette. Tom deed de blinddoek af je ogen en zei dat je moogt kijken. Jij: ...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • Adamantium

    Whaa, das gemeen .. Wat gaat Kimberly nu zeggen? En Petra?? SNEL VERDER!!!!!

    ^^

    -xx My. :Y)(K)

    1 decennium geleden
  • Blainers

    sorry dat ik nu pas reageer, maar ik MOEST en ZOU eerst je andere quizzen maken voordat ik een reactie gaf!! ik ben fokking verslaafd aan jou quizzen gek!(H) snel verder, bitte!:D

    xCurry(K)(K)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    oh, mooi (clinex, op de goeie manier e)

    enne maak die ven femke al

    1 decennium geleden
  • BillFreakske

    snel verder !!!!

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    OH ! hoe gemeen ! nu weet ik niet dat van die petra, en niet wat kimberly gaat antwoorde ! XD nah, snel verder he ! XD
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen