Hij kijkt je momenteel heel geil aan. Net wanneer Tom zijn hoogte punt gaat bereiken, zie je weer een flits Dit kan je denkbeelding toch n niet zijn dat kan toch niet Plots springt er een stel paperazzis van achter een struikje. Tom schrikt net zoals jij. J elaat Tom los en trekt meteen zo snel mogelijk je kleren aan , ondertussen heeft Tom saki en nog drie bodyguards geroepen, Ze gaan voor jou en Tom staan terwijl jullie u omkleden. Als jullie omgekleed zijn trekken ze u en Tom mee in de limo. Jij en Tom zitten daar dan . *Tom pov* Wat eigenlijkde perfecte nacht moets worden, is een klein beetje verpest door die klootpapperazzies Jij: Sorry.. Kim: Waarom?? Jij: Door die papperazzies is onze avond en nacht verpest. Kimberly kijkt je aan en zegt :......

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • xSHARMEENx

    verder:D:D
    xxx

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    verder

    1 decennium geleden
  • IDGAF

    snel vdr !! (A)
    en vdr gaan totdat je geen inspiratie hbt ofs0o..!
    want ze izjn egt super!!

    1 decennium geleden
  • EyesOfBlood

    OOOOOOOOW ik zweer je alsje bij 40 stopt stop ik met heel de boel dan verwijder ik mn account en alles ik meen het ik ben zwaar maar dan ook zwaar verslaaft aan je serie ik zweer als je nu stopt word ik depri :(:(:( dusss dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor :P da was denk ik wel duidelijk eh (cool)

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    verder gaan^^
    en gewoon doorgaan tot je niet meer kan maar het liefst 100;)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen