*Gustav pov* Je loopt nu al een uur in de stad, je bent misschien al miljoen keer herkent, al duizende handtekingen moeten uitdelen en al onttelbaar keren op de foto moeten gaan met fans. Je loopt rustig naar een cd winkeltje. Je bots juist tegen een meisje dat naar buiten wou gaan. Je helpt haar recht in kijk in haar ogen Ze heeft wel mooie ogen, mooie groen bruine ogen Meisje: Sorry. Jij: Nee ik moet sorry zeggen. Het meisje bloost en kijkt recht in je ogen en zegt dan: Ben jij neit Gustav van Tokio Hotel?? Jij: Ja en jij bent ?? Meisje: Siham. Jij: Mooie naam. Siham: Wil je iets gaan drinken. Jij: Euhmm... Siham: Oh sorry als je niet wilt... Jij: Ja heel graag , anders gaan we naar het restaurantje in het hotel waar ik logeer?? Siham: Ok. *Georg pov* Jij: man man wat voor een leven heb ik toch?? Ah een mooi leven met meisjes veel meisjes die mij allemaal aanbidden . Plots zegt iemand: Dat dacht je ze aanidden allemaal mij!! Je ziet Tom staan. Jij: Wat doe jij hiet?? Tom: Ik moet je iets vragen?? Jij: doe maar. Tom: Ik wil dolgraag iets doen voor Kimberly maar ik weet niet wat. Jij: Anders.........

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (44)

  • xMariss

    :O ik ga snel verder lezen
    xxx

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    oeps:$

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    super!
    nextt

    xxxx

    1 decennium geleden
  • XxdreamerxX

    gemeen zeg om nou hier te stoppen
    ga nou snel verder ze zijn super!!
    kuskus

    1 decennium geleden
  • tezzie11

    veeerdeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen