*Lizzy pov* Je loopt van jouw kamer naar mama haar kamer. Je bent helemaal niet moe. Je bent weer klaarwakker dat dutje bij oom Bill heeft goed gedaan, zodat je de hele nacht kunt mama pesten. Je doet mama haar deur open en neemt een aanloop en springt op mama. jij: Mamama Mamama wakker!! Mama draait haar om en pakt je vast legt jou naast haar in haar groot bed en doet haar armen rond je. Jij: nee Mamama Ikke tv!! Mama: Nee nu niet morgenmiddag pas. Nu ga je slapen kleintje. Jij: Ikke boos !! *Kim pov* Wat nu , je kind wil om 3u30 's nachts tv kijken terwijl jij wilt dat ze gaat slapen! Jij: Lizzy sgat niet nu doe je oogjes dicht en dan kan je rapper tv kijken. lizzy doet wat je zegt en valt in slaap. Jij: Finally! Plots wordt je gebeld op je gsm. Je neemt op en hoort iemand hijgen: Kimberly Kimberly. Jij: Wie is het?? Je begint schrik te krijgen. Persoon *Nog steeds hijgent*: Kimberly Kimberly Het is..........

*Bijna 40!!!*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • xMariss

    k ga snel verder super story
    xxx

    1 decennium geleden
  • Doofenshmirtz

    Oe secci =D

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    snel verderr

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    denk dat k al weet wie maargoeed xD
    snel verder want, heb het al eerder gezegt;
    jou quizzen zijn de leukste ! :O
    xx

    1 decennium geleden
  • bbyXdreams

    verder !!!!!!!!!!!!!!
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen