lees de vorige delen als je niet weet over wat het gaat!! De allerlaatste!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • xMariss

    Jouw story was super leuk ik vind het jammer dat het nu voorbij is super geschreven
    xx

    1 decennium geleden
  • AngelDiamond

    wauww prachtig
    je quizen zijn supahhcool

    ga je verder??
    xx

    1 decennium geleden
  • LunaaPassion

    ik heb die zo in 1x gelezen hea
    en ik moet zeggen, ik vind hem echt prachtig!
    echt waar ;d
    x

    1 decennium geleden
  • KIMS

    jou quiz was de beste,de beste,,
    ik was een tijdje gestopt met je quiz.
    vandaag heb k het verder gelzen,,zo'n beetje al vanaf het begin.
    Ikk leef er zo erg in mee.
    ik vin het Fucking,tievus kk erg dat je stopt,,
    wand dit is een quiz waar k me helemaal in leef.
    Maar okee,,mooi einde
    de einde ging een beetje te snel,maar tog wel heel leuk ^^
    Dit vind ik ook leuk om te hore hoe het verder is gegaan.
    Hopelijk gebeurd echt hetzelfde verhaal met Tom & Kimberley.
    Wand ik zelf heet namelijk kimberley XD,,en vin tom de geilste van TH.

    Ikk ben blij dat je zo'n orgineel laaste hoofdstuk heb gemaakt,wand het is wel leuk.

    Die hoofdstuk toen ik hoorde dat Kimberley en Lizzy waren overleden schrok ik me de tievus en wou al gelijk niet verder lezen,
    Maar k had het tog gedaan en gellukig ook wand het was allemaal een droom.

    Voor mij lijk deze verhaal echt gebeurd,en dat Ik die ene kimberly was.

    En als ik aan al die delen terug denk,dan moet ik haast janke,
    wand zoals ik zei: voor lijkt deze verhaal echt gebeurd!

    Jou quiz owne ikk het hardst,het best,met veel liefde!!

    Ik ben nu ziek en word snel denk ik ongesteld en ben dus extra gevoelig.
    Ik vin deze quiz zo'n goeie quiz gewoon,,en ik ga nu een andere quiz van je doen,en welke weet ik nog niet,maar jij verdiend dat mense je quize doen.

    En daarom deze hele lange reactie;)

    Het was best een kort maar krachtig quiz.
    Om die lange verhalen in 1 quiz kon je die wel in 4 of 5 quize splitse,
    maar dat heb je niet gedaan en ik ben blij op de manier hoe jij dat heb gedaan ;)


    Ik weet niet hoelang deze reactie word maar ik type gewoon wat er gelijk mij te binnen schiet.

    Ik denk nog aan het begin van deze quiz,,wie dacht nou dat het zo ging af lopen??

    ik in iedergeval niet.
    ik dacht dat Bill meer om haar gaf,maar blijkbaar Tom.

    en de goeie keuze ook,
    Je had ook een paar x georg z'n naam vekeerd gespeld :P

    Ik ben nu heel emotioneel en vin het echt tering erg dat deze quiz nu al een einde heeft.

    wel mooi maar tog.


    Ik kan daar niet zo goed tegen ,,als er een einde kom.

    wand je speel echt helemaal in het verhaal en dan is het zo moeilijk om het te geloven dat die quiz echt is getopt !!




    Maar ik zweer,,JOu quiz Owne ik gewoon het best.
    en volgens mij weet jij dat ook !

    ik huil nu echt meenens omdat deze quiz is getopt,ik type met de tranen die op me toetsenbord vald!


    En deze verschrikkelijke lange reactie verdien je gewoon,van hoe hard je je best heb gedaan voor deze quiz,en hoe goed die was.
    verdien je deze lange reactie,en dat je weet dat ik een grote fan van jou quiz ben !





    x,.- Kimie





    en nog me laaste zin voor du quiz:

    Baai,Baai Quiz (huil)

    1 decennium geleden
  • KandyLand

    echt jammer dat het gedaan is
    maar het is en blijft een super quiz

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen