Foto bij Exclusief Interview Met Tokio Hotel

veel LEES plezier ^^

“Geen van ons is momenteel verliefd!” Berlijn, 16u33. Met een uur vertraging komen Bill, Tom, Georg & Gustav in de POPCORN-fotostudio binnen. Alle vier zijn ze zeer ontspannen en goed gezind. Gustav had een paar pondjes teveel op de ribben(“tijd dat we weer op tour gaan!”), Bill had zich in zijn haar in “vokuhilastijl” van de jaren ’80 omhooggezet en nog meer witte lokken bij laten verven. Opvallend: de Kaulitz-tweeling zijn sterk gegroeid. “Ik ben nu 1,83m groot”, vertelt Bill trots. Kort voor het interview gaat de deur plotseling open, een koerier komt binnen. Hij had de DVD met de ruwe bewerking van hun nieuwe clip “Über Ende der Welt” meegebracht. Voor de eerste keer zien de jongens het eindresultaat van hun video- alle vier zijn ze betoverd. Tom’s commentaar “Komt goed! Keivette clip!” Jullie zijn net terug van vakantie. Waar hebben jullie uitgerust? Tom: Bill en ik waren met onze producenten op de Maladiven, Georg was op een naburig eiland. Georg: Ja, das was heel leuk. Ik heb met mijn familie echt goed uitgerust en bovendien mijn duikbrevet gehaald. Ik ben 18m diep gedoken en mag met het brevet zelfs tot 30m diep. Tom en Bill hebben alleen maar een plonsvakantie gehad! (grijnst) Bill: Wat een zever. We hebben namelijk niet gedoken, maar wel gesnorkelt. En we hebben ook gejetskied. Zijn jullie dan echt wild over het water gevlogen? Tom: Naja, Bill zat achterop en ik heb gereden. Wat ook logisch is, aangezien ik dat veel beter kan!(lacht) Dat is echt beestig leuk en heeft een moordsnelheid. Is er iets met meisjes gebeurd? Bill: Niets! Er waren eigenlijk bijna geen mensen. Ons eiland was heel klein en we hadden het bijna voor ons alleen. Geen fans, geen paparazzi en jammer genoeg ook geen meiden. Maar dat was ook eens cool, een tijdje niet constant in de kijker te staan. Georg: Ik heb hoogstens met de dolfijnen daar geflirt.(lacht) Gustav, waar ben jij op vakantie geweest? Gustav: Ik was in Frankrijk in een huisje in de bergen gaan skiën. Ook heel leuk. Jullie nieuwe singe “Übers Ende der Welt” is een knaller! Maar de tekst heeft iets duister. Waarover gaat het daar? Bill: De boodschap is: Laat jullie niet kleinkrijgen, probeer altijd jullie doel te bereiken. Dat beschrijft ook heel goed onze weg. Gustav: Dat is in de video echt cool omgezet. Daar rukken we mensen uit hun sleur en hun doffe onverschilligheid. Ze breken uit, ze ontsnappen en wagen wat nieuws. Dat is tot nu toe onze duurste en coolste clip geworden! Waar is dan de “Zimmer 483”, die de naam krijgt van jullie nieuwe album? Bill: Klinkt mysterieus, toch? De kamer met het nummer 483 is eigenlijk helemaal geen echte kamer. Wat dan? Tom: Het gaat om een “villa” in Spanje, beter gezegd een bungalow met het nummer 483. Daar waren we in juni en hebben we aan onze nieuwe songs geschreven. Hier ontstonden onder anderen “Wir sterben niemals aus” en “Wir schlieβen uns ein”. Dat was zogezegd de start voor het werken aan ons nieuwe album. Georg: Bekende ouders noemen hun kinderen naar een bekende stad, waar ze verwekt worden.- en wij noemen ons album naar de plaats, waar we eraan beginnen te werken zijn. Desondanks. De titel is mysterieus en geeft toelating tot speculaties. Op het Internet spoken er al gekke theorieën. Wisten jullie dat die Ärtze 2000 ook een liedje zongen dat “N48.3” heet? Tom: Nee, echt? Nog niet gehoord. Hoe klinkt dan de sound op het nieuwe album? Bill: (mijmerd) Absoluut vet! We zijn een tikkeltje gitaarbedrevener geworden. Rustige en krachtige nummers wisselen elkaar af. Ik geloof dat de meeste songs echt coole livenummers worden. We verheugen ons in ieder geval heel hard op de reacties van de fans tijdens te tour. Is er een liedje op het album dat voor jullie veel betekend? Gustav: Nee, alle twaalf zijn ze gelijkwaardig. Ze zijn allemaal onze lievelingen! Vanaf 16.3. gaan jullie op een iets grotere tour. Wat kunnen de fans verwachten? Tom: Dat wordt echt een vette show. We zijn al zover, om het podiumdesign klaar te laten stellen. Ik kan alleen zoveel zeggen: Het rockt! Het gaat veel verrassingen geven. Georg: We gaan alle songs van het nieuwe album spelen en hopen dat de fans ze dan al kunnen meezingen. Maar ook een paar knallers van “Schrei” zijn erbij. Bill, ga je je bij de show deze keer meer omkleden? Bill: Het complete verloop hebben we nog niet geplant. Het is goed mogelijk dat daar ook verschillende outfits bijhoren, maar nodig is het niet. We geven namelijk een rockshow en geen musical. Welke special effecten krijgen de fans te zien? Tom: In ieder geval geen poptierlantijntjes! Maar coole vuurdingen en explosies. Hoe gaan zich verplaatsen? Bill: We slapen deze keer niet in hotels, maar we reizen met een nightliner. Die wordt helemaal naar onze wensen omgebouwd. Tom: Ja, dat wordt echt vet. Ons materiaal wordt in minstens drie trucks getransporteerd en ik laat me ook coole nieuwe gitaar klaarmaken voor de show. Bij de vorige keer had ik zelfs al acht stuks bij het begin. Ander onderwerp: Hoe zit het met het rijbewijs, zijn jullie er al met bezig? Georg: Hoezo mee bezig zijn? Ik heb het mijne al 2 jaar. Bill: Ik heb me er nog niet druk om gemaakt. Hoewel ik het wel graag voor mijn 18de verjaardag op zak zou willen hebben. Maar ik weet helemaal niet wanneer ik eraan zou moeten beginnen. Onze agenda is voor het hele jaar al volgeboekt. Tom: Jij bent er toch sowieso niet door!(Grijnst) Bill: (lacht vals) Och jij! Tom: We zullen ons rijbewijs waarschijnlijk in zo een vakantie snelcursus maken. Hoe zit het met school? Tom: Och, daar flodderen we momenteel vrij rond en we zouden ons er eens terug wat meer mee moeten bezighouden. We zullen het in ieder geval doorkrijgen Bill: Yep! We leren altijd tussendoor, als het ons past. Op en af moeten we verslagen afleveren en werkjes schrijven. Maar de deadlines voor onze proefwerken komen steeds dichterbij. We moeten zien dat we tegen dan alles onder de knie hebben. Veel fans zijn bezorgt, dat TH uit elkaar zal gaan als en van jullie in het bondsleger moet. Hebben jullie daar al wat van gehoord? Georg: Ik ben daar weggestuurd, heb daar niets te zoeken Ze hebben bij de keuring mijn platvoeten aangekeken en het was duidelijk dat ik niet toegelaten was. Gustav: Was bij mij ongeveer hetzelfde, ik ben ook gekeurd geweest. Status T5, slechter kan niet. (iedereen lacht) Tom: We hebben nog niets gehoord, men krijgt dat pas als je 18 bent. Bill: Ja, en als er wat gebeurt, zal ik er alles aan doen dat ze ons wegsturen. Als dat niet zo is, roep ik civiele hulp. Maar ik maak me daarover geen zorgen. Tom: In geen geval zal de band daardoor uit elkaar gaan. Als dit voorvalt, maken we gewoon een korte pauze of stellen we op een of andere manier voor een overeenkomst te sluiten. Hoe is de actuele stand van zaken in de liefde? Hebben jullie vaste vriendinnen? Tom: In zaken liefde en seks is het helemaal windstil, spijtig! We hadden de laatste weken amper vrije tijd en daardoor ook geen tijd voor weet ik welke flirts of liefdesavonturen. Ik denk dat niemand van ons verliefd is! Er gaan altijd wel weer geruchten rond over vaste vriendinnen… Georg: (lacht) Ja, die stonden zeker en vast allemaal in de POPCORN! Bill: serieus: We zijn allemaal single en zo blijft het waarschijnlijk ook nog een tijdje-jammergenoeg! (popcorn vakantie th)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen