Foto bij 3

Ik keek op de klok en zag dat het al 20:30 uur was. Ik zei tegen Juul dat ik me ging omkleden voor vanavond. We hadden na het afspraakje van vanmiddag nog lang na gepraat over Liam en Zayn. We waren allebei heel blij voor elkaar. Ik stond voor mijn kleding kast om te kijken wat voor kleding ik aan zou doen. Ik dacht eerst een jurkje maar dat vond ik iets te kinderachtig, ik dacht ik doe een strakke jeans aan met een leuk blauw topje erop. Juul was zich ook aan het omkleden ik zag haar telkens iets anders aantrekken, blijkbaar kon ze niet kiezen wat ze aan wou. Na een uur in de kleding kast te staan, gingen we weg. Het was namelijk al 21:30 uur, over een half uur zou het concert beginnen.

We stonden voor de opening van de backstage, maar mochten er niet in, ze dachten dat we te jong waren. Je mocht er namelijk pas vanaf je 16 in. Blijkbaar hadden Liam en Zayn gehoord dat we buiten stonden en er niet in mochten, want ze kwamen naar ons toe en zijden dat wij bij hen hoorden. Toen we eindelijk naar binnen mochten pakte Liam mijn hand vast. Hij en Zayn brachten ons naar de rest van de groep. Ze stelden ons voor. Gelukkig deden de rest van de groep heel chil en zijden: gelukkig zijn jullie niet van die gillende of huilende fans. Blijkbaar wisten ze niet dat wij gewoon voor Zayn en Liam kwamen. Ze dachten zeker dat we een meat and great met ze hadden, maar eigenlijk waren we een soort van date. Gelukkig zij Zayn dat we van hun backstage pasjes hebben gehad. Nadat Zayn dat zij wisten de boys al genoeg. Ik hoorde een man roepen dat ze nog 10 minuten hadden. Gelukkig konden Juul en ik het goed vinden met de boys! We hadden best veel lol en moesten best vaak lachen. De man die ik net hoorde roepen riep nu dat ze nog 1 minuut hadden dus gingen de jongens naar het podium toe, Liam pakte mijn hand en zij dat ik met hem mee moest lopen. Natuurlijk deed ik dat en hij zette mij naast het podium neer, zodat ik kon zien hoe hij optrad. Zayn deed dat ook bij Juul maar die stond aan de andere kant van het podium. Ik genoot hoe de jongens optreden, ik zag Juul ook helemaal genieten. Iedere keer keek Liam naar mij, ik dacht bij elke keer als hij naar me keek of hij me als een vriend ziet of misschien over een poosje wel meer dan een vriend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen