mo0nXlo0n (H)
xTHxNataliex (H)
Druivensap (H)
XbillXXlover (H)
tomxdymphna (H)
GK (H)
RockGirlxTH (H)
CartoonQueen (H)
BillxAngela (H)
anoukjee23 (H)
bedankt voor jullie reacties!

Zouden jullie me willen helpen? Een vriendin van me die ik via msn heb leren kennen heeft me voorgesteld aan haar broer. (p.s. het is een echt meisje, heb haar via de webcam gezien) Maar goed... nu zit die jongen steeds van alles te zeggen als ''ik houd van je'' en ''wil je met me?'' en ''je bent mijn schatje'' maar steeds zeg ik daar dingen tegen. Ik vind het niet erg met hem te praten maar als ik hem in het echt wil zien flipt hij altijd -.- en webcam wil hij ook niet. Ik denk gewoon dat het die meid is die denkt dat ik gek ben! Hij/zij heeft ook maar 1 foto van zichzelf en die is echt veel te klein om een echte foto te kunnen zijn :@ En dan gaat ze ook lullen dat TH bij hun beneden zit, maar da kan never nooit!! Weten jullie wat ik hiermee moet doen? alvast bedankt X Amanda (RETTExMICH)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Xtwins4lifeX

    leuk :D
    we gaan op de trampolinexD
    pf...'k moet nog heel veel quizjes inhalen :P
    alee,'k zal dan maar verder doen want anders heb ik ze nooit ni klaar xD

    ps:weeral ne zalige quiz!!!hoe ge die zo goe kunt houde snap ik ni (A)


    xxXceline<3

    1 decennium geleden
  • Rewind

    verder!!!!!!!!!!!!!

    niet afspreken met die gast als die al liegt over da th bij hem zit....

    1 decennium geleden
  • RUBYxKAULITZ


    oehh, snel verder <3

    en ehmm, over die jongen/dat meisje. ik zou iig NIET afspreken met diegene en als diegene over TH begint en dat die in de woonkamer zit enzo, zou ik dr al HELEMAAL niks meer van geloven! Ik bedoel, als het waar zou zijn, zou hij/zij TH toch wel op de cam laten zien? En als het een echte jongen was, zou hij zichzelf toch ook wel laten zien?! Naja, iig NIET op ingaan, en als hij/zij bezig blijft, zeg er dan wat van, of blokkeer hem/haar gewoon!;)
    Succes meid(H) Hopelijk helpt dit.


    X

    1 decennium geleden
  • MissHumanoid

    whiiiiiiiiiii spr verhaal!!!
    ik heb het net allemaal gelezen :P
    oh en wat je met zo'n lastige fakers moet doen? wel gewoon bewijzen vragen als ze nog is zegt dat TH er is geweest en als ze die ni kan geven gewoon blokken!
    hetzelfde met die gast: zeg da je een duidelijke foto of cam wilt en anders blokke :P
    ma eerst dreige met blokke miss krijgt ge dan wel ne foto of bewijs (ni da da echt zou kunne zijn ofzo xD)

    oow ja bijna vergete :P
    ga je snel verder?(K)(H)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    oke en nu mijn reactie op het verhaal :D
    hij is goed je moet snel verder gaan ben nieuwsgierig :D
    XXilo0wn:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen