Foto bij 31.

I wanna end it all.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • skipAbeat

    Ik pakte een zak chips, ik had honger, harry kwam naar me toe lopen en pakte het af. huppelend rende ik achter Harry aan, Mijn hersenen raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn chips terug had was er een hapje uit van mijn zak Ik pakte een ei en sloeg Harry daarmee, en we leefde nog eierig en gebakken'

    1 decennium geleden
  • SuperBooBear

    Ik pakte een wortel, ik had honger, Kevin kwam naar me toe lopen en pakte het af. Louis rende ik achter Zayn aan, Mijn Lepel raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn wortel terug had was er een hapje uit van mijn lepel Ik pakte een Harrypop en sloeg kevin daarmee, en we leefde nog fabulouis en amazayn'

    1 decennium geleden
  • Miyage

    'Vul in: Ik pakte een bioscoopbon, ik had honger, een varken kwam naar me toe lopen en pakte het af. in de lucht rende ik achter een lantaarenpaal aan, Mijn huiswerk raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn koekjes terug had was er een hapje uit van mijn schoenendoos. Ik pakte een krantenadvertentie en sloeg de schoolbus daarmee, en we leefde nog even en sliepen.'

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Vul in: Ik pakte een ketting, ik had honger, Oliver kwam naar me toe lopen en pakte het af. Zo snel als ik kon rende ik achter Oliver aan, Mijn haar raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn ketting terug had was er een hapje uit van mijn broodje. Ik pakte een tak en sloeg Oliver daarmee, en we leefde nog Young en Forever.'

    1 decennium geleden
  • Ken_

    Ik pakte een Potato, ik had honger, Niall kwam naar me toe lopen en pakte het af.kokend van woede rende ik achter that big fat idiot aan, Mijn bruin krullend haar raakte in de war van de wind. Toen ik eindelijk mijn.Potato terug had was er een hapje uit van mijn voedsel.Ik pakte een lepel (totaal geen idee waar ik deze gevonden heb) en sloeg die leprechaun daarmee, en we leefde nog gelikkig en gingen uit eten naar nando's' :3(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen