Foto bij Hoe het allemaal begon

Hier lees je hoe het allemaal begon met het verhaal. Ik maak het wat makkelijker door de namen van de personen hier op te schrijven, zo kom je makkelijker in het verhaal.

Hoofdpersoon: Daisy de Winter
Beste vriendin Hoofdpersoon: Lotte Huize
Hoofdpersoon verliefd op: Jason van Verma
Vriendje Lotte: Coos de Jong
Vriendin Daisy: Silvie Jachtman
Vriendin Daisy: Tina van de meij

Bijpersonen:
-Moeder
-Vader
-Broer
-Leerkrachten
-Leerlingen
-Overig (zul je wel merken)

Nieuwe verhaallijn:

Hoofdpersoon: Daisy de Winter
Beste vriendinnen hoofdpersoon: Tina van de meij en Lotte huize
Vriendje hoofdpersoon: Jason van Verma
Vriendje Tina: Alex Kooiman
Vriend Jason: Bruce van Franken
Tweeling 1: Marlies Schuter
Tweeling 2: Marloes Schuter

Bijpersonen:
Ouders
Andere ouders
Mike
Leraren
Leerlingen

Het is negen uur in de ochtend. Daisy zit met haar meidengroepje in de klas te kletsen. Weet je wie een lekkerding is? Vraagt Lotte. Laat me raden ehm.. Jantje de Bruin? vraagt Silvie. Nee, natuurlijk niet. Andwoord Lotte. Vertel op. zegt Daisy. Ik ben verliefd op Coos. zegt Lotte. Dat hadden we kunnen verwachten. zegt Daisy, je hebt het al weken nergens anders over! De meiden lachen. Dan gaat de schoolbel. Meneer Jansen komt binnen. Goed. Zegt hij. Vandaag gaan we het hebben over de zon. De tijd vliegt voorbij en voor je het weet gaat de schoolbel weer. De meiden pakken hun boeken en gaan naar de volgende les. Onderweg loopt Lotte natuurlijk weer over Coos te praten. Maar dan ziet Daisy iemand lopen. Een jongen. Hij is iets groter als zij, heeft blond haar, blauwe ogen en is heel netjes gekleed. Daisy vindt hem wel knap. Ze blijft de jongen aanstaren. Zo lang dat ze tegen de muur op botst. De meiden barsten in Lachen uit. Waar zit jij met je gedachten Dais? vraagt Tina. Ow, ik bedacht net... Daisy twijfelde of ze het zou vertellen aan haar vriendinnen over die jongen. Ja, wat dacht je? vraagt Lotte ongeduldig. Ik bedacht net dat ik mijn boek in mijn kluis was vergeten. zegt Daisy. Loop dan terug. zegt Tina. Wij vertellen het mevrouw van de Wijden wel. De meiden lopen door. Daisy liep naar haar kluis. Ze was haar boek eigenlijk niet vergeten. Ze dacht aan die jongen. Wat een knappe jongen is dat zeg.

Reageer (3)

  • IfUSeekDemi

    Leeeeuuk

    1 decennium geleden
  • ambi

    tofff ik ga verder lezen het begint al goed

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Ik ga verder lezen. Op naar de volgende.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen