Foto bij Coos gaat mee

Lees verder. Misschien vind je het een beetje saai, maar hoe verder je leest hoe leuker het wordt!

Het is het einde van de schooldag. Daisy en Lotte fietsen samen naar huis. Het is vrijdag, gezellig met de meiden naar de disco! zegt Daisy enthosiast. Nou, niet alleen met de meiden. zegt Lotte. Ik heb Coos ook meegevraagt. Maar dan is hij de enige jongen van onze groep. zegt Daisy. Dat is toch vervelend. Nee, hij neemt een paar vrienden mee. Zegt Lotte doodnormaal. Ow, ik dacht dat dit alleen met de meiden was. Zegt Daisy teleurgesteld. Nee. Dit keer niet. Het is net aan met Coos, ik moet hem beter leren kennen. Zegt Lotte verliefd. Kan dat niet een andere keer? vraagt Daisy. Please Dais, hij mag toch wel mee. Hij heel aardig. zegt Lotte zielig. Vooruit dan, maar alleen voor deze keer. zegt Daisy twijfelend. Maar Lotte hoort dat al niet meer. Ze is de andere afslag al opgefietst. Daisy zucht. Wat moet ik soms toch met Lotte. Ze regelt vanalles, zonder te overleggen. Daar is Daisy haar huis al. Ze gaat eerst haar huiswerk maken en dan omkleden voor de disco.

Reageer (2)

  • ambi

    en nog

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Mwa. Niet zo. Je moet je verhalen wat langer maken, vind ik. Niet boos op mijn cometaar worden hoor. Maar ik ben van die hele lange verhalen gewend:S Maar voor de rest wacht ik in spanning af op de volgende delen!!!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen