Foto bij In de Disco

Lees snel verder!

'S avonds staat Daisy samen met Tina te wachten voor de discotheek. Heeft Lotte je het al verteld? vraagt Daisy. Wat heeft ze me verteld? vraagt Tina. Nou, Coos gaat ook mee met ons naar de disco. zegt Daisy voorzichtig. Nee he?! Dan zitten we de hele avond naar dat kleffe stelletje te kijken. Roept Tina. Ik weet het. Zegt Daisy. Maar ze wou het zo graag. Daar kwam Silvie aan. Ze werd gebracht door haar vader. Silvie rent de auto uit en vraagt: Weten jullie het al? Laat me raden. zegt Tina, Coos gaat ook mee met ons. Hoe weet je dat? Vraagt Silvie. Van Daisy. andwoord Tina. Daar komen ze al. wijst Daisy. Haai. Zegt Lotte blij. Nou meiden. Dit is Coos! Coos, dit zijn Daisy, Tina en Silvie. Lotte steldt iedereen aan elkaar voor. Zelf Coos zijn vrienden. Dan ziet Daisy dat die jongen, die knappe jongen van school er ook is! Ze is heel blij als ze aan hem werd voorgesteld. Daisy, dit is Jason, Jason dit is Daisy. Zegt Lotte. Daisy bloost als Jason haar een hand geeft. Dan loopt iedereen de disco in. Er staat al hele hard muziek op. Lotte besteld voor iedereen een cola. Daisy probeert zo dicht mogelijk bij Jason in de buurt te gaan zitten. Jason ziet dat en hij staat op, en verandert van plaats. Daisy kijkt verbaasd naar Silvie. Die het ook niet snapt. Daar komt Lotte met de Cola. Lotte gaat zitten. Coos staat op. Uit zijn broekzak haalt hij een zakje met roze pilletjes. Hij geeft aan iedereen twee pilletjes. Coos, dit is drugs. Zegt Lotte verbaasd. Ja, zo kunnen we allemaal feesten. Zegt Coos. Coos zijn vrienden nemen allemaal een pil. Maar de meiden zeggen: Ben je nou helemaal gek! Daisy, Tina en Silvie lopen weg. Lotte zegt: een pilletje kan toch geen kwaad meiden! Maar ze horen het al niet meer. Samen lopen de meiden de disco uit. Maar iemand volgt hun. De meiden beginnen sneller te lopen. Zou het Lotte zijn? Vraagt Tina. Nee, lopen! zegt Daisy. Ja, misschien heeft ze meer van die troep. Zegt Silvie bang. Maar dat staat er iemand voor hun. De meiden gillen het uit.

Reageer (1)

  • Daystar

    Ben je helemaal gek geworden!!!! ALs je het maar niet in je hoofd haalt om dat te slikken, want dan wordt het verhaal wel spannender. Maar wel leuk. Alleen niet boos worden ofzo maar de verhalen zijn een beetje kort. (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y);););););););)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(lol)(flower)(flower)(nerd)(nerd)(yeah)(yeah)(Y)(Y):D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen