Foto bij Weer drugs

Wie is die gene die de meiden volgt?! Lees maar!

Rustig maar. Ik ben het, Jason. De meiden halen opgelucht adem. Ik dacht dat jij ook een pilletje nam? zegt Tina verbaasd. Nee, ik ben niet zo dom. Zegt Jason. Maar ik moet gaan, doei meiden. Doei. Zeggen de meiden. Gelukkig dat hij niet mee deed aan dat drugs gebeuren. zegt Daisy blij. Tina en Silvie kijken elkaar aan. Jij bent verliefd op Jason! roept Silvie uit. Tina zegt: Ik zie het aan die blik van je ogen. Daisy zegt: Echt niet, ik ehm.. Vindt hem gewoon eh, Interessant. Ja natuurlijk. zegt Silvie. Wij zijn niet gek hoor. Daar komt Silvie haar vader aanrijden. Hij brengt de meiden naar huis.

De volgende dag belt Lotte op naar Daisy. Daisy neemt op. Hoi Lotte. zegt ze. Heey Dais, Dat spul is geweldig, we hebben de hele avond gefeest. Ehm, Lotte. Zegt Daisy voorzichtig. Je moet met dat spul kappen, het is erg slecht voor je. Ach, voor een keer kan het toch geen kwaad. Zegt Lotte. Beloof je dat dit de laatste keer is. Vraagt Daisy twijfelend. Ja, beloofd. Zegt Lotte zeker.

Maandag op school zitten de meiden in de kantine. Lotte komt aanlopen met Coos. Heey meiden. Roept ze. Coos heeft nog meer snoepjes. Wat bedoel je daarmee? Vraagt Silvie. Duh, Drugs. Zegt Lotte blij. Ik dacht dat jij iets beloofd had. Zegt Daisy boos. Nou en, het is niet verslavend ofzo. Zegt Lotte. Daisy staat op en zegt: Lotte, luister nou naar me. Nee! Roep Lotte. Kom Coos, we gaan! Lotte en Coos lopen weg. Dan moet ze het zelf maar weten. zegt Tina kwaad. Nee, ik laat mijn vriendin niet kapot maken door drugs! zegt Daisy. Dan loop Jason de kantine in. Dais, ga naar hem toe! zegt Tina. Nee! zegt Daisy. Hij ziet me al aankomen. Ga nu, hij is nu zonder zijn vrienden! zegt Silvie. Ga!!! Gillen de meiden. Owkee, ik ga! Zegt Daisy. Ze loopt naar Jason toe. Heey Jason! zegt Daisy een beetje verlegen. Hoi. zegt Jason en hij loopt weg. De meiden maken een gebaar dat Daisy erachter aan moet lopen. Dat doet ze ook. Eh, Jason, Ik wou je eigenlijk wat vragen. Later misschien. zegt Jason kibbig. En hij loopt de kantine uit. Daisy loopt terug naar de meiden. Nu hebben we twee problemen. zegt ze teleurgesteld. Vindt Jason je niet leuk? Vraagt Silvie. Weet ik niet, hij praat niet met me. zucht Daisy. We zitten nu met Jason en Lotte.

Reageer (1)

  • ambi

    hhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllpppppppppppppp doe voorrrrrrttttttt ik heb in 1 keer door gelezen doe vooort

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen