Foto bij Hulp van ouders

Lees snel weer verder! Weet je niet meer wat er gebeurt was? Lees het vorig hoofdstuk!

Na een lange schooldag zit Daisy thuis op de bank. De moeder van Daisy gaat naast haar zitten. Ze geeft Daisy een kopje thee. Moeder wil de krant pakken, maar Daisy zegt: Mama, ik wil even ergens met je over praten. Ja schat, waar wil je over praten? vraagt Moeder lief. Nou, ehm. Je weet toch dat De meiden en ik vrijdag naar de disco zijn geweest? vraagt Daisy voorzichtig. Ja, maar jullie waren wel heel erg snel terug. zegt moeder. Ja, dat kwam, omdat eh... Nou, Lotte heeft een vriendje. Ja. Zegt moeder onbegrijpelijk, waar wil je heen? Nou, zegt Daisy, Die vriend van haar had drugs bij zich. zegt Daisy snel. Wat?! Zegt moeder verbaast. Ja, hij heeft het aan iedereen aangeboden. Maar Ik, Tina en Silvie hebben gewijgerd, alleen Lotte.... Daisy stopt met praten. Heeft Lotte drugs gebruikt? vraagt moeder verbaasd. Ja. Zegt Daisy. Jij hebt echt niet mee gedaan aan die rotzooi hoop ik?! Vraagt moeder een beetje bezorgd. Nee, helemaal niet. Zegt Daisy, we zijn juist snel de disco uitgerend. Moeder knikt. Maar mama, Lotte heeft nog meer drugs geslikt. Op school zei ze: Ik heb nog meer snoepjes voor jullie. En dat komt allemaal door dat vriendje van haar? vraagt Moeder. Ja, die geeft die troep aan haar. zegt Daisy boos. Moeder zegt: Moet ik met de ouders van Lotte praten? Nee, mam, niet doen. zegt Daisy, anders vermoord Lotte me als haar ouders erachter komen. Maar Daisy, ze kan toch niet aan de drugs blijven! zegt moeder. Ja, dat weet ik ook wel. zegt Daisy. Er moet toch een manier zijn? Dan komt Daisy haar broertje Mike binnen rennen. Hij zegt: Mam! Ik heb Kasper een knal verkocht. Mike, ik ben ff met Daisy aan het praten. zegt moeder kalm. Daisy zegt: Nee, ga maar met Mike praten. Ik heb nog veel huiswerk te doen. Daisy loopt naar haar kamer. Terwijl Mike enthousiast veder verteld over zijn knock party.

Reageer (2)

  • ambi

    toff ik ga verder leze en snel

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Haha een knal verkocht!!!!:D Maar in ieder geval:



















    Nice, girl!!!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen