Foto bij De discussie die uit liep tot een ramp

Lees verder!

Zaterdag middag lopen Daisy, Tina en Silvie door de stad. Ze zijn aan het winkelen en hebben al veel gekocht. De meiden rusten even uit op een terrasje. Ze bestellen alle drie een cola en een schaal aarbeien. Lotte heeft geblowd. zegt Daisy ernstig. Echt waar?! vraagt Tina verbaasd. Ja, ik hoorde het van Lotte zelf. zegt Silvie triest. We moeten die Coos bij Lotte vandaan zien te krijgen. zegt Tina. Ja, maar hoe? Hij weet alles beter en ze is gek op hem. zegt Daisy verloren. De serveerster komt met de aardbeien en de cola. De meiden betalen gelijk. De serveerster loopt weg. We moeten Lotte laten geloven dat Coos niet deugt. zegt Daisy. Tina neemt een slok van haar cola, net nu Lotte met haar nieuwe vrienden groep komt aanlopen. Ze kijkt woest. Hoi Lotte. zegt Daisy. Ga nu niet doen alsof je niks gezegt hebt! zegt Lotte kwaad. Silvie kijkt bang. Coos is niet goed bij zijn hoofd, door hem ben je zo'n freak geworden! zegt Daisy. Dat is helemaal niet waar! Jij bent jaloers dat jij niemand hebt! zegt Lotte. Coos wordt nu ook kwaad en zegt: Praat niet zo slecht over mij, of er vallen klappen. Tina kijkt nu ook bang. Daisy staat op en zegt: Ga je gang, maar laat Lotte dan met rust. De hele groep begint te lachen. Coos kijkt vijandig uit zijn ogen. Hij balt zijn vuisten. Coos, dit doe je toch niet echt he?! vraagt Lotte verbaasd. Jawel. zij valt jou lastig, niemand mag mijn meisje, of mij kwaad doen! Daisy kijkt Coos nog steeds aan. Sla dan. zegt ze. Nee, Daisy, kom we gaan. zegt Silvie snel. Nee, ik wil de normalen Lotte terug. zegt Daisy zelf verzekerd. Nu ga je echt te ver stom wicht. zegt Coos. En bam, er loopt bloed uit Daisy haar neus, de meiden schrikken. Au, zegt Daisy. Er komt een serveerster aangelopen. Er wordt hier niet gevochten. zegt ze streng. Owkee, al goed. zegt Coos. Kom we gaan weer. De groep loopt weg. Lotte kijkt nog even naar Daisy en loop daarna ook mee. Gaat het? vraagt de serveerster. Ja. zegt Daisy, kom we gaan. De meiden lopen weg. Gaat het echt? vraagt Tina. Nee. Daisy barst in huilen uit. Tina en Silvie troosten haar.

Reageer (5)

  • OnThisLove

    wat een k*t wijf is doe lotte ik zou mijn vrienden nooit in de steek laten voor zon eikel

    1 decennium geleden
  • ambi

    ZIE NU KAN IK ZE ALLEMAAL IN 1 STUK DOOR LEZEN EN IS HET OOK TOFFER

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Heeeey ik heb geen sinterklaas:@:@:@:@:@:@:@:@

    HahahaxD Zo'n rare reactie wist je nog? Coole story ga snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leukkk(cool)

    1 decennium geleden
  • turnen1

    hey coool verhaal komen er nog meer hoofdstukken ik vind het net spannend worden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen