Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 7

Deel 7 (A)

Hope you like it!

-Jou pov.-

Alice vraagt of ik bij hun kom zitten en natuurlijk stem ik toe! In heel mijn leven heb ik nog nooit zo een leuk meisje leren kennen. Maar heel eerlijk mag Jasper er ook wezen ^^. Rosalie daar heb ik het liever niet over...
Wat me wel opvalt is dat ze enorm veel eten meenemen maar niks eten! Vreemd :S Terwijl ik mijn eten ben aan het opeten kijkt de rest gewoon toe of praat tegen mij. Emmet is de broer van Alice die nogal gespierd is. Allee heel erg gespierd is beter gekozen ;). Edward is de jongen die er maar wat bij zit en eigenlijk best wel depressief lijkt. Alice heeft verteld dat het zou komen door ene Bella. Maar dat is ondertussen ook al weer 1 jaar geleden. Jasper kijkt heel de tijd alsof hij verschrikkelijk veel pijn heeft.
Zou ik het zijn? Hij kijkt echt alsof hij iets walgelijks heeft gezien.


Alice: Hey Ash, ga je na school mee naar ons huis? Dan kunnen we samen huiswerk maken enzo =D.

jij: Owh, dat is goed hoor :) Ik had toch niks gepland. Tenminste als iedereen er akkoord mee is...

Alice: Ach natuurlijk zijn ze dat! (kijkt de rest aan met een blik van zeg-je-nee-dan-word-jij-mijn-avondmaal)

de Cullens: Nee hoor geen probleem. Anders zou Alice ons toch maar vermoorden (A)

Next??

Reageer (5)

  • WellDanceAgain

    (kijkt de rest aan met een blik van zeg-je-nee-dan-word-jij-mijn-avondmaal)GEWELDIG!!!

    1 decennium geleden
  • jmss

    die serie is leuk:)(A)

    1 decennium geleden
  • allready

    Leuk joh! <3

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    geweldig die zin , : Nee hoor geen probleem ,Anders zou alice ons toch maar vermoorden (A)

    xD

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Like it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen