Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 8

Deel 9.

=)

-Jou pov.-

Na school ga je met Alice mee naar hun huis. Met jou auto natuurlijk want Alice wou er echt eens in zitten ;) Je hebt haar maar gelijk laten rijden. Het enige wat je niet echt vertrouwde was de snelheid! Ze reed zo hard dat je dacht dat jullie gingen verongelukken. Maar jullie zijn veilig en wel aangekomen bij hun huis. Het ligt wat verscholen tussen de bomen en je wist absoluut niet dat daar een huis stond maar het is een prachtig en enorm groot huis!
Alice laat alle kamers zien en wat je opvalt is dat er enkel op Jasper zijn kamer een bed staat.
Alice had het excuus dat hun bedden gesloopt waren tijdens een logeerpartij en dat enkel die van Jasper het overleeft heeft.
Persoonlijk vond je het maar een rare uitleg maar het kon er mee door.


Alice: Zo, dit is mijn kamer. Wat vind je ervan?

jij: Het is prachtig! En zo groot, en je hebt zo veel uitzicht over de bossen! Ik wou dat dit mijn kamer was.

Alice: Haha! Ja maar in ruil wil ik je auto wel hebben (A). Anders kun je deze superleuke Alice Cullen kamer wel vergeten =D

Zonder dat je het doorhad stond er een vrouw achter jullie. Je kon via de beschrijving van Alice zien dat het Esme was. Hun adoptiemoeder. Ze zag er heel erg vriendelijk uit. En net zoals de rest erg knap.
Zit het in de familie dat ze zo knap zijn ofzo? Dat kan toch niet. Ze zijn niet eens allemaal echt familie van elkaar. Was ik maar zo als hun...

Esme: Alice, lieverd doe rustig ;) jij krijgt je auto nog wel. Ashley mag altijd eens blijven slapen hoor ;). Alhoewel er bij jou slaapfeestjes nooit veel slapen aan toe komt!

Alice: Oh ja! wil je vanavond al blijven slapen! Morgen hebben we toch een dag vrij =D. Dan gaan we morgen shoppen en vanavond gaan we elkaar opmaken en ...

jij: Alice rustig nou! Het is goed ik blijf vanavond wel bij je slapen ;). Maar dan moet ik thuis wel eerst mijn spullen gaan halen.

Alice: Oh dankje dankje! Leuk dat je wilt blijven. Vaak willen ze niet blijven of willen Rosalie enzo niet op mijn kamer blijven.

Edward: Hoe zou het komen?!

Alice: Oh Edward hou je kop! Kom Ash, we gaan je spullen halen =)

Die avond...

next??

Reageer (5)

  • JayDick

    "Alice laat alle kamers zien en wat je opvalt is dat er enkel op Jasper zijn kamer een bed staat.
    Alice had het excuus dat hun bedden gesloopt waren tijdens een logeerpartij en dat enkel die van Jasper het overleeft heeft.
    Persoonlijk vond je het maar een rare uitleg maar het kon er mee door."

    ik lag plat xD!!

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Esme: Alice, lieverd doe rustig, jij krijgt je auto nog wel.

    Tuurlijk, je krijgt wel een auto, zo maar. ^^

    1 decennium geleden
  • allready

    Leuuuuk,,,,!

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    WHOEHOE ^^

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Logeerpatijtjes en bedden slopen ^^
    >>>

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen