Foto bij Hoofdstuk 124

Pip heeft een afspraak met de gynaecoloog, maar er komt iets tussen, iets waar ze niet op had gerekend.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • IngeSal

    Erg apart om de aardige versie van Hester te lezen... maar je omschrijft het wel goed! Je laat merken dat Pip nu boven haar staat, iets wat in het verhaal altijd andersom is geweest. I love it! En Andy is echt een schatje. Zwangere tienermoeders mogen zichzelf van geluk prijzen als de vader van hun kind zo is. Maarja, dit is helaas maar een personage..
    Nu ga ik pizza eten =D Btw, heb je al een uitgever uitgekozen? ;)
    Xx

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    aahhw ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit nog allemaal verder gaat aflopen! dus snel verder!
    mooi geschreven ;d!
    x

    1 decennium geleden
  • imlove

    Het zou leuk zijn als ze allemaal weer bevriend raken! :D
    Schrijf maar snel verder!

    1 decennium geleden
  • Xerxes

    Hey,
    Ten eerste wil ik even opmerken dat dit gewoon weer een bijzonder goed hoofdstuk is en dat je gwn echt heel veel talent hebt in het schrijven, dus ga zo door :)

    In dit hoofdstuk vind ik dat je de komma aardig goed weet toe te passen en dat het een leuk effect geeft om Hester en Janice weer terug in het verhaal te betrekken. De dialogen blijven zoals ik al wel vaker heb gezegd gwn egt bijzonder goed. Dat is echt een van je specialiteiten gewoon :)

    Echt geweldig hoofdstuk :)
    En nu ben ik echt heel erg benieuwd naar het volgende :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen