Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 14

Deel 14 al (A)

Thx!! aan DreamingGirl (flower)

-Jou pov.-

Als de bel gaat moeten jullie naar de klassen. Jij hebt les met Rosalie, Jasper (H), Alice en natuurlijk Delilah =D. Jullie hebben gym. Je haat dat vak! Je bent er vreselijk in en je haalt altijd de laagste punten. Deze keer moeten jullie in een groepje van vijf tegen vijf gaan basketballen. Jij gaat natuurlijk samen met de Cullens en Delilah. Jullie scoren al direct dankzij Jasper. Hij kan ook echt alles! Je ziet ook wel dat alle meisjes hem aankijken en je kansen om hem te krijgen wel echt minimaal zijn... Als je al niet kunt zeggen NIET! Na de les zijn jullie gewonnen met 50-0 =D jajaa wat moet je zonder Jasper ;).


TIJDSPRONG VAN 2 WEKEN!

Je bent nog altijd goed bevriend met de Cullens. Alleen zijn jij en Jasper nu bijna onafscheidelijk! Vele denken dat wij een relatie hebben maar dat is jammer genoeg niet zo... Ik zou het maar al te graag willen! Delilah heeft ondertussen ook al een oogje op iemand ;). Op Jacob, hij zit in het reservaat op school en woont in La Push. Geen idee waarom maar de Cullens moeten hem niet. Geef toe hij is toch best schattig? Allee bij Delilah dan (A)Volgens mij is Jacob ook op Delilah verliefd maar zeker weten doe ik het niet. Ik hoop dat ze ooit samen gaan zijn. Maar ik blijf wel bij Jasper... Ik weet zeker dat als hij ooit een vriendin zou hebben ik er kapot van zou zijn. We zijn zo een goede vrienden geworden. We hebben elkaar bij flesje draai nog een keer moeten zoenen... Geen idee waarom maar wij moeten altijd met elkaar zoenen. Niet dat ik het erg vind helemaal niet eigenlijk :$. Alleen weet ik gewoon dat hij toch niks voor me zou voelen...

-Jasper pov.-

Je kan er niet meer tegen! Je moet Ashley gewoon vertellen wat je voor haar voelt. Maar je hebt geen idee hoe en wanneer. Je weet alleen zo snel mogelijk. Via Edward ben ik te weten gekomen dat ze iets voor me voelt. Ik wil haar zo graag in mijn armen houden en haar kussen. Mijn zelfbeheersing is toch al ver genoeg gevorderd. Ik ben het zat om mijn gevoelens voor haar maar te negeren. Ze is zo speciaal voor mij. Ze is mijn obessie...

Next??

Reageer (5)

  • Elodroid

    LOVE IT!

    1 decennium geleden
  • Wilson

    ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! (hoera)
    ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! (hoera)

    1 decennium geleden
  • allready

    ZOENEN!

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Zoene zoene ,MAAK ME GEEEEK XD

    1 decennium geleden
  • Fennec

    !!!!->!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen