Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 15

Deel 15 (A)

Hope you like it!

-Alice pov.-

Ashley en Jasper zijn bijna onafscheidelijk geworden en Delilah is bijna altijd bij die hond :S. Natuurlijk gaan Ashley en ik enorm veel met elkaar om maar iedere dag gaat het slechter met mij... Voor het eerst doet het me zo een pijn om een geheim te hebben voor zowat mijn beste vriendin! Ik moet het vertellen en wat ze ook zeggen ik doe het gewoon! NU!

jij: Ashley zou je effe mee willen komen naar mijn kamer?

Ashley: Ja natuurlijk!

Oké nu moet je het wel gaan vertellen! Ik hoop zo dat ze bij ons wil blijven. Ik kan me geen leven meer zonder dit lieve mensenkindje voorstellen =). We vertellen elkaar echt alles. Ik over Edward en zij over Jasper. Ze is wel voorzichtig met het onderwerp Jasper omdat ze weet dat wij vroeger een relatie hebben gehad maar dat is al langer dan zij denkt verleden tijd.

Ashley: Wat is er Alice?

jij: Ik moet je iets vertellen maar beloof me dat je niet boos word dat ik het nu pas vertel en als je daarna wilt weglopen mag je dat van mij...

Ashley: Oké... Belooft!!

Oké nu moet ik het gaan vertellen hier gaan we...

-Ashley pov.-

Alice: Rosalie, Jasper, Edward, Esme, Carlisle, Emmet en ik zijn vampiers...

Vampiers? Dat bestaat toch niet ofwel? En als het wel zo is kloppen alle dingen wel van de koude huid en hoe sterk ze wel niet zijn en de snelheid...

jij: Euhm... meen je dat?

Alice: Ja...

Next??
Is het nog niet saai aan het worden?

Reageer (4)

  • Wilson

    't Is helemaal niet saai. xD
    Spannend! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SPANNEND :);)

    1 decennium geleden
  • NienkePOINK

    OH MYU GOD NÏET SAAII LEUKK =D

    xx

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Nee wordt net spannend!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen