Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 16

Deel 16 xD

Woow ö

-Ashley pov.-

Vampiers?Zei ze nou echt dat ze vampiers waren?! vreemd... Zou ik nu niet heel bang moeten zijn... en weg willen rennen? Nee! Ik ken ze al langer dan vandaag en heb al die tijd met vampieren omgegaan en ze hebben me nog nooit gebeten. Ik zal nooit kwaad op ze worden of ze gaan haten! Omdat ik niet meer zonder ze kan...

jij: Ik vind het helemaal niet erg dat je het me nu pas zegt Alice. Ik begrijp dat je bang was dat ik jullie nooit meer wou zien en boos zou zijn dat je het zo lang geheim hield maar dat ben ik niet! Ik ga nu al een paar weken met jullie om en vind jullie nog altijd even aardig als daarvoor. En aangezien ik jullie nog geen mensen heb zien eten ofzo denk ik dat jullie op dierenbloed leven. Geen idee waarom maar ik denk het gewoon.


Alice: Oh... wow! Goed geraden zeg! Je hebt precies al een gave zonder vampier te zijn. Je weet dingen van mensen zonder dat ze het je ooit vertelt hebben. Net alsof je in hun zielen kunt binnedringen. Ook al ben je een mens heb ik het gevoel dat ALS je vampier zou zijn dat een gave zou kunnen zijn =)

Oh wow... Zei Alice dat nu echt? Niet te geloven... Ik heb eigenlijk nooit echt nagedacht over vampier zijn maar heel eerlijk heb ik er ook nog niet zo een behoefte aan. Ik wil eerst gewoon Jasper hebben...

Alice: Zeg, komen Delilah en jij vanavond anders nog eens slapen? Kunnen we weer flesje draai doen xD. Dat vind jij toch zo leuk he. Vooral als het Jasper is die uitgekozen word =). Wel ik zal je eens iets zeggen zoals ik altijd doe (A). Jasper vind je echt heel leuk, hij houd van je... En shhhht ik heb je niks gezegt in mijn hysterische bui van blijheid omdat je blijft he (A).

Die avond is er natuurlijk weer een logeerpartijtje :). Maar deze keer doen jullie iets anders, iets veeeel interessanters :P jullie gaan Carlisle en Esme gewoon bespioneren 's avonds laat :D. Dat is toch heel leuk?! Zolang jullie niet ontdekt worden is alles goed... Ik zit op Jasper (H)zijn rug en Delilah op die van Emmet zodat als Carlisle en Esme iets zouden horen we met z'n allen snel weg zijn... Tot nu toe gaat alles nog goed en we vangen nog een paar héél interessant dingen op (A). Totdat de sfeer nogal gespannen word. De Cullens luisteren aandachtig en worden daarna nog bleker dan ze al zijn...

Wat is er aan de hand?

Next?

Reageer (4)

  • Kersenvlaai

    NEXTNEXTNEXTNEXTNEXT! Loveyourstoryy <'33

    1 decennium geleden
  • allready

    Wat dan?
    En het is heel leuk geschreven! En het is VOORAL NIET saai.

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    AWSOME IK LEES SNEL VERDER IK WIL WETEN WAT ER IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Oooh wat , wat, WAT horen ze????
    moet het weten!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen