Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 17

Deel 17 (A)

wat horen ze?
Dat king kong de wereld gaat overnemen :O
Of misschien dat toch nog net niet ... ;)

-Jasper Pov.-

Je luistert niet echt naar wat er gezegt word je moet vooral denken aan degene die op je rug zit. Ashley... Ze betekent echt alles voor je. Zo veel dat je niet eens naar de interessante gesprekken van Carlisle en Esme luistert ö. Tot je aandacht opeens word getrokken door een weel zeer ernstig onderwerp. De volturi...

-Ashley pov.-

je hoort het ook. Diezelfde avond hadden Alice en Edward je nog vertelt over de volturi. Het onmogelijke is dus blijkbaar toch gebeurt... Ze hebben er genoeg van dat er vampieren zijn die alleen maar op dierenbloed leven. Ze vinden dat een schande voor de vampiers. Ze willen alle vampiers die op dierenbloed leven uitroeien of dwingen via martelingen om op mensenbloed te gaan leven... En er gaat 1 mensenslachtoffer vallen die vampier word...

-Rosalie pov.-

Oh nee... Wat moeten we nu doen. Ze gaan ons natuurlijk willen uitroeien én er gaat 1 onschuldig mensending vampier worden. Je hebt jammer genoeg al een vermoeden dat die persoon op de rug van Jasper zit. Waarom weet je niet maar je voelt het gewoon! Net zoals je bij een echte vriendin zou aanvoelen wanneer ze in gevaar is. Maar Ashley is ook een echte vriendin van je geworden. Delilah overkomt niks. Dat weet je zeker! Ook dat voel je gewoon.

-Alice pov.-

De toekomst van Ashley is onzeker. De volturi gaan er natuurlijk achterkomen dat ze veel met ons omgaat en gaan op zoek naar haar. Ze word gebeten, maar daarom niet perse door de volturi... Nog erger! Ze word vampier. Moet een vreselijke tijd doorstaan en een heel bijzonder iemand gaat weg van haar... Ze gaat nog een vreselijke tijd tegemoet.

Next?
en ik weet het deze is kort ;)

Reageer (3)

  • wolfmother

    ooooh, I hate the volturi (except Alec)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OH MY SNEL VERDER IK HEB ABOOOO , ik ben heel benieuwd snel verder geweldig verhaal (H)

    (K) K

    1 decennium geleden
  • Fennec

    OOOOH!!:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen