Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 18

Deel 18 (A)

Thx voor de lieve reactie's :)
Dat geeft me toch altijd inspiratie -hinthint-

Ahum... Mededeling!
Ik zoek nog een:
Nieuw volturi-lid. Krachten enal mag die zelf bepalen. Voor verdere uitleg stuur pb.


Een evil meisje dat Jasper probeert te versieren ö. Voor uitleg stuur ook een pb.

en lees nu maar de story :P

-Delilah pov.-

Ik versta er helemaal niks van! Waarom worden ze allemaal zo bleek? En waarom weet ik er weer niks van? In een flits sta ik in de kamer van Alice ö. Hoe doen ze dat zo snel?:S Net alsof ik hier iets niet weet wat de rest wel weet want Ashley kijkt heel normaal... Wat wel heel erg opvalt is dat Jasper en Ashley een oogje op elkaar hebben! Je kunt er niet langskijken maar ze hebben nog altijd niks met elkaar! Jacob en ik hebben wél iets met elkaar (A). Hij is ook zo'n schatje! Al vind ik wel dat het lijkt dat de Cullens iets tegen hem hebben :|. Wat weet ik niet maar wat ik wél weet is dat ik meer bij Jacob zit dan bij de Cullens. In tegenstelling tot Ashley. Iedere vrije minuut van de dag is ze bij de Cullens! Ik moet toegeven ze zijn enorm vriendelijk maar Jacob en zijn vrienden zijn toch veel leuker! Lekker gespierd ^^. Als je Emmet niet meetelt natuurlijk...

-Ashley pov.-

In een flits staan we in Alice haar kamer. Ik moet wel nog een beetje wennen aan het fijt dat ze zo snel zijn. Ik zit eraan te denken om tegen Jasper te zeggen wat ik voor hem voel. Vanavond nog! Want aangezien ze allemaal van bleek naar bleker en naar bleekst gingen denk ik dat er iets ergs op komst is... Ik weet alleen niet hoe! Ik ben altijd gewoon geweest dat de jongens in mijn vorige school naar mij kwamen. Maar nu? Als hij nee zegt weet hij het tenminste en ben ik er vanaf! Als hij me dan nooit meer wil zien daar moet ik dan maar mee leren leven zeker... Op dit moment zijn we toch close samen. Eerlijk gezecht closer dan Delilah en ik samen. Ik weet het niet maar sinds dat ik de Cullens ken en zij die Jacob groeien we uiteen. Dat wil ik niet! We kennen elkaar al zo lang. Onze vriendschap mag niet op het spel gaan. Als ik tegen Jasper heb gezegt wat ik voor hem voel ga ik eens lekker een dagje shoppen met Delilah en ENKEL met Delilah. Sorry Alice! Sorry Rosalie! Maar jullie moeten het maar begrijpen...

-Jasper pov.-

Het is vreselijk wat er gebeurd is! Hoe lang zou het nog duren voor dat de Volturi Ashley vind? Ik heb allesinds besloten om vanavond nog tegen Ashley te zeggen wat ik voor haal voel. Aangezien zij ook iets voor mij voelt zal dat geen probleem worden zeker? Of zijn haar gevoelens nu overgewaaid naar zo een wolvenmensachtigding? Ik hoop het niet! Ze is echt veel specialer dan alle andere meisjes. Zou ze dat zelf ook weten?

-Alice pov.-

Binnekort gaan Ashley en Delilah shoppen. Ik moet hun tegenhouden! Er gaat daar iets ergs gebeuren. Wat weet ik niet maar ik moet haar tegenhouden...


Next??

Reageer (3)

  • Wilson

    OMG, spannend! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    verder!!!! omgp (O Mijn Gele Porsche)! Je hebt nu al 7 abo's!

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SNel DOORGAAN IK VIND T EEN GEWELDIG VERHAAL <3<3<3<3 XoXo-K

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen