Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 24

Deel 24.

en vn dat een pov in de ik-vorm is...
Kweet kweet maar een mens zoals ik kan ook wel eens iets vergeten hee xD

-Ashley pov.-

((jaja nu ga ik dus wel met ik schrijven zenne))

Sinds ik Kimberley ben tegengekomen zijn er een paar dingen veranderd. De Cullens gaan niet meer naar school, ze moeten allert blijven bij elke beweging. Als Delilah en ik naar school gaan moeten we iedere pauze bellen om te laten weten hoe het met ons gaat. En ook meteen bellen als we iets verdachts zien. Alice houd onze toekomst dan wel in de gaten er kan altijd wel iets gebeuren.
De volturi is nog niet zo dichtbij als dat Carlisle en Esme eerst dachten. Dus daar hebben we wél geluk mee. Word het inderdaad niet eens een beetje tijd voor eindelijk nog eens wat geluk in ons leven?
Ik bedoel maar, we kunnen al een ganse school niet normaal met elkaar omgaan zonder dat we moeten uitkijken voor Kimberley ofzo.
Jasper en ik willen ook wel wat tijd voor elkaar vrijmaken. Delilah gaat nu steeds maar naar La Push. Ook al weet ze dat de Cullens en ik daar niet komen! Ze kan gewoon niet zonder Jacob.
En nu kan je wel zeggen van: Waarom ga jij daar niet je bent toch geen vampier en mag toch komen waar je wil?
Wel... Ik respecteer gewoon de regels van de vampiers en omdat Jasper mijn vriend is ga ik dus ook niet naar La Push.
Ik ben er nog nooit geweest en ben ook van plan om dat zo te houden.
Nu zit ik eindelijk bij Jasper op zijn kamer en vertel ik hoe de schooldag is verlopen.
Er is niks gebeurd behalve een kleine ruzie tussen Delilah en een ander meisje dat beweerde
dat Jacob van haar was.
Delilah heeft toen heel snel duidelijk gemaakt dat zijn en Jacob een relatie hebben en dat Jacob zeker niet geïnteresseerd is in haar.
Jasper luistert aandachtig en probeert uit elk ding wel iets verdachts te halen.
Je stelt hem gerust dat ik hier nog altijd levend naast hem zit en dat ik echt nog geen spook bent ofzo.

Jasper: Gelukkig maar dat er niks is gebeurd! De sfeer bij ons is al dagen gespannen. Carlisle en Esme wachtten op de komst van de volturi, die ze maar blijven uitstellen als ik Alice moet geloven. Precies alsof ze nog op iemand wachtten ofzo. En Kimberley dwaalt hier ergens in de buurt rond, Emmet en Rosalie menen zelfs haar al te hebben gezien aan de hand van je beschrijving.
Ik zou niet weten of het echt Kimberley was maar we moeten uitkijken! Haar kracht is met de jaren heel sterk gegroeid.
Ze kan nu veel meer dan vroeger. Ik weet nog dat ze vroeger nog niet eens een konijn op andere gedachten kon brengen.


Bij het woord konijn denk ik weer direct aan het witte konijn waar Delilah heel de tijd aan dacht door Kimberley. Opeens schiet me een rare vraag te binnen.

Jasper? Dat wit konijn waar Delilah heel de tijd aan dacht. Zou het kunnen dat het dat konijn is waar Kimberley zo gefrustreerd van raakte?

Jasper: Nu je het zegt, dat zou inderdaad kunnen. Op de een of andere manier wou ze het enkel met witte konijnen proberen. Ze zij omdat die moeilijker beinvloedbaar waren dan de andere soorten. Zelf vond ik het nogal een dom verhaal maar het zou inderdaad wel gekunt hebben.

Kimberley is een sluw en gemeen mens! Dat weet ik gewoon. Ze wilt Japser koste wat kost van me afpakken. Al moet ze me daarvoor eerst doden. Al heb ik het gevoel alsof ze dat toch al van plan is. Ik zit nog met zoveel onbeantwoorde vragen.
Waarom wil Kimberley perse met Jasper?
Hoe weet ze dat net ik een relatie met hem heb?
en nog het belangrijkste:
Waar is ze nu.

-Jasper pov.-

Ik zie gewoon aan Ashley dat ze ongerust is dat Kimberley ertussen zal komen. Maar ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik het niet zover zal laten komen. Volgens Alice heeft ze wel contact met de volturi. Als dat inderdaad zo is kan het nog wel eens zeer sterk uit de hand lopen. Het lijkt ook allemaal wel toeval hoe de volturi én Kimberley op het
zelfde moment zouden komen. Mar Kimberley is hier al ergens. De volturi is ergens... Inderdaad niemand van ons weet waar de volturi op dit moment is.
Dat maakt het allemaal nog erger. Voor we het goed en wel beseffen hebben ze mijn Ashley al gepakt en is ze een vampier.
Die last wil ik haar niet geven. Ik wil niet dat ze een vampier word. Het is vreselijk om als een monster door het leven te gaan.
Je kunt niet zijn wie je wilt zijn. En nu ik eindelijk Ashley ontmoet heb, heb ik het gevoel alsof ik eindelijk terug iets beteken.
Ashley kijkt me liefdevol aan. Ooh wat kan ze toch schattig kijken ^^.
Ashley is zonder twijfel het liefste meisje dat ik ooit ontmoet heb. Zelfs tegen Rosalie was ze vanaf het begin al aardig.
Hoe ze dat doet weet ik niet maar dat betekent dat ze echt wel respect heeft voor iedereen.
Ze geeft me een lief kusje op mijn voorhoofd en belooft me dat ze me nooit verlaat.
Ik lach naar haar en geef haar een kus.
Ze weet nog niet het verhaal van de volturi en dat zou ik graag nog effe zo houden.
Ze is nog zo jong. Nog maar 16 jaar.
Dat leven wil ik haar niet nu al ontnemen. Hand in hand lopen we naar beneden en eindelijk voel ik eens wat rust. Alice vertelt dat Kimberley ronddwaalt in de bossen maar ondertussen al een eind van ons vandaan zit.
Ze kan Ashley dus niet pakken zonder dat Alice het ziet. En als Kimberley er is
hebben we toch al lang ingegrepen. Ik laat Kimberley niet aan mijn Ashley komen!

-Alice pov.-

Kimberley is een deel verwijderd van Forks. Maar ze zou evengoed nu terug kunnen komen.
Ze heeft een tactiek die ik niet ken. Ze loopt heen en weer, ze probeert ons vast en zeker in verwarring te brengen.
Maar eer dat ze terug hier kan zijn heb ik het al lang gezien. Ik ben niet voor niets 'Alice het meisje dat vooruit kan kijken' ^^.
Ja die naam heeft Ashley voor me verzonnen. Ze vond dat ik een bijnaam moest hebben die bij mijn krachten paste.
En zo kwamen we daarop. Ik mag van Ashley regelmatig in haar porsche rijden. Het is een soort van mijn tweede liefde =). Ik wil ook wel zo een auto maar ik weet toch dat het er de komende tijd nog niet van zal komen omdat de volturi én Kimberley achter Ashley aan zit.
We gaan nog bange tijden tegemoet!!

Next?

Reageer (4)

  • JckSparrow

    Ik houd meer van de 'jij'-vorm in jou schrijfstijl :x

    Foutje:

    Jasper luistert aandachtig en probeert uit elk ding wel iets verdachts te halen.
    Je stelt hem gerust dat ik hier nog altijd levend naast hem zit en dat ik echt nog geen spook bent ofzo.

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    jippie!!! lang stukje! (H)
    ik vind 'm mooi! gewoon verder gaan, hoor :P er zijn hier trouwe lezers ;)
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Oh... dit deeltje is echt mooi!
    ik ben het nu al een half uur aan het lezen maar ik moest tussendoor allemaal dingetjes doen

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    HEEL HEEL SNEL VERDER


    XoXO-Sluwe Kimberley (lol)


    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen