Foto bij He never experienced love, ever

ZOMG, OMG, OMG, OMG. Mag ik even melden dat we op 14(!) staan? Tof toch :)?
Hier nog een stukje, le special voor jullie :).

@Squidward, gheheh, je kunt Petertje niet dwingen als 'ie niet wilt he :').

@SoulHunting, bedankt voor je grote compliment!

@Someday, I totally see what ya did :Y)

@Noelle1D, helemaal waar!

@Istina, wauw, ik wist niet dat ik zo'n werking op mensen had :'). & Amora weet alles, daar kom je in dit stukje achter =D.

@Reliance, *ROGGEL* Sarcasme, wat is dat :')?

@Elisestyles, zo grappig dat je dat zegt(het komt namelijk in onderstaand stukje ook terug!) :'). Ik heb in de eerste 3 dagen dat het destijds uit was met mijn ex-vriendje 3 bakken B&J op en heb alleen maar disneyfilms gekeken :').

@Bluejay, en het ijs, de taarten, soezen en chocolademelk xD.

@Pebble, fijn om te horen :D!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • xMoony

    "Dus roeren in mijn mond is een avontuur? Ik ben een lustobject?"

    BaF, dat was het geluid van ik die lachend mijn hoofd op het toetsenbord liet vallen xd

    omg, ik hou van dit verhaal ;3

    1 decennium geleden
  • Faery

    OMFG IK HOUD VAN JE DAT JE ZOVEEL SCHRIJFT.
    Serieus, het leest ZO lekker. Hehehhe.
    Maar wat een ONTZETTENDE zonde van die taart. Pff. Voedselverspilling! Aah!
    Ik vat Peter trouwens niet. Niet dat ik jongens ooit begrepen heb. Mwehehhe. Ze zouden een handboek moeten schrijven. Veel logischer.
    Maar oké, ik wil niet zeuren (eerlijk niet!), maar moet dat laatste woord geen 'jij' zijn ipv 'jou'? (krul)

    1 decennium geleden
  • Mouse

    Haha me likes amora
    but peter more hihi
    Snel verder jij! <3

    1 decennium geleden
  • SoulHunting

    Ah zonde van die taart, ik dacht dat ze hem voor haarzelf ging houden! Achja nu kan Peter de taart van z'n gezicht aflikken. ;$

    1 decennium geleden
  • Istina

    Ja hehe, je hebt echt zo'n werking op mensen. (;
    En weetje, Amora doet me echt heel sterk aan mezelf denken, ahaha. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen