Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 25

Deel 25
Thx voor de reactie's (A)

Kga proberen langere delen te schrijven behalve als mijn inspiratie bijna dood is. En dan door de reactie's terug tot leven komt xD

-Rosalie pov.-

De tijden zijn zo hard veranderd sinds Ashley Kimberley heeft gezien. Het leven is gewoon niet meer zoals, tja hoe moet ik het zeggen? Zoals het altijd geweest is? Nee dat klopt niet, ons leven is altijd al vreemd geweest. Vol met leugens. Ik geef toe dat ik Ashley niet meer kan missen. Delilah is nu zodanig veel bij Jacob dat ik haar bijna niet meer zie, dat is jammer wat ze verdiend veel beter dan een hond. Ze verdient een normale mensenjongen die veel om haar geeft. En oke, Jacob is ingeprent met Delilah maar hij pakt haar stilaan van ons af. delilah en Jacob zijn gelukkig samen dus ik zal hun keuze respecteren. Maar ik wil niet dat wij geen contact meer met haar hebben.
Ashley moet nu al echt tijd gaan vrijmaken voor Delilah terwijl ze vroeger gewoon altijd samen waren. De tijden worden met de dag vreemder!


-Delilah pov.-

Ik zit nu bij Jacob. Hij is toch zo knap! En leuk en en... alles wat ik wil eigenlijk!
Hij luistert altijd zo goed naar wat ik te zeggen heb, en omgekeerd natuurlijk! Zijn vrienden zijn ondertussen ook al op de hoogte van onze relatie terwijl Jacob niks gezegt heeft.
Jacob is ook wel altijd enorm warm! Geen idee waarom maar ik heb het gevoel alsof ik daar nog snel ga achterkomen. Maar wat maakt het ook uit! We hebben nog altijd geheimen voor elkaar hoor! Wij zijn van mening dat je sommige dingen beter niet van elkaar weet omdat je anders toch maar jaloers gaat worden ofzo.
Jacob kijkt nu heel serieus naar mij. Wat gaat hij tegen me zeggen? Is het erg? Lijkt het... onmogelijk?

Jacob: Delilah, ik moet je iets vertellen. Alsjeblieft ga me hierna niet haten dat ik het je nu pas vertel.
Ik moest gewoon het geschikte moment vinden.
Er is een reden waarom de Cullens niet naar La Push komen en wij niet naar hun domein gaan.
De Cullens zijn vampiers. Wij noemen ze bloedzuigers. Ashley weet dat allemaal al.
Word nu niet kwaad op haar omdat ze het je nooit gezecht heeft. Ze beloofde het aan de bloedzuigers.
En ik... Ik ben een weerwolf. Dat is de reden waarom ik zo warm ben, waarom dat mijn vrienden zo snel erachter kwamen dat wij een relatie hebben. Als we weerwolf zijn kunnen we elkaars gedachten lezen. Niet altijd even prettig hoor.
Lieve, lieve Delilah dit is echt waar! Zeg nu niet dat weerwolven niet bestaan want ik kan het je laten zien.


Wat? Natuurlijk geloofde ik hem! En natuurlijk ben ik niet kwaad. Ik ben blij dat hij me de waarheid vertelt. Maar betekent dat nu dat ik ga moeten kiezen voor iemand? Voor Ashley of voor Jacob? Want dat kan ik niet. Ashley is al zolang ik me herinner mijn beste vriendin, maar Jacob is mijn vriend. Ik weet het allemaal niet meer.$

-Ashley pov.-

Ik en Jasper zitten elkaar wat te pesten op zijn kamer. Niet het kaartspel he ;) maar gewoon hij port mij en daar kan ik dus absoluut niet tegen ö.
Bij hem maakt dat toch niet uit hij voelt er toch niks van.
Alice komt ook maar lekker meedoen =). Samen proberen we Jasper op te sluiten in de badkamer wat natuurlijk niet zo heel goed lukt.
Hij duwt Alice van zich af en pakt mij gewoon effe zonder enige moeite op en draagt me naar beneden. Waar Emmet, Rosalie en Edward zitten. Ik ga naast hun zitten en praat wat met ze.
Ik weet nu eindelijk hoe ze vampier zijn geworden.
Het verhaal van Rosalie is echt triestig. Ze heeft het zo zwaar gehad nadat ze pas getransformeerd was naar vampier.
Niet te geloven hoe sterk ze nu is. Na al die ellende. Je vind echt dat ze de meest sterke vrouw is die je kent.
Emmet heeft echt geluk gehad dat Rosalie hem heeft gevonden. En Edward... Tja hij heeft echt geluk gehad dat Carlisle zo'n medelijden met hem had.
Ik zie ook dat Carlisle zijn grote voorbeeld is. Van hun allemaal trouwens.
Dit is echt de meest hechte familie die ik ooit heb gezien!

Next?

Reageer (5)

  • JckSparrow

    Foutje:

    Niet te geloven hoe sterk ze nu is. Na al die ellende. Je vind echt dat ze de meest sterke vrouw is die je kent.

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Edward... Tja hij heeft echt geluk gehad dat Carlisle zo'n medelijden met hem had.
    Wauw, dat is erg aangezien Carlisle meedogeloos is. ^^

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    ik vind "triestig" echt een mooi woord. Is dat Belgisch ofzo, want volgens mij heb ik 't in 't Nederlands nog nooit gezien :D
    ga je snel verder???????????
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    HEEEEEEEEEL SNEL VERDER (K)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Next? Ja alsjebliééééft, ga verder, ik vind het verhaal zo mooi^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen