Foto bij Time to save them

Wooth, wat een reacties! Zo leuk :D.
Vergeten jullie het groene knopje niet (a)?

@Faery, hij verdiende het xD.

@Elly4ever, muahahah, ik zal het snel weer aan elkaar lijmen hoor xD.

@Squidward, ha, geweldig xD. Dat snappen ze nooit, he? Die jongens - ik word er soms weleens behoorlijk moe van!

@1Dforlife, Peter fucking Pan? Muahahah, geweldig weer xD.

@Soulhunting, die lezers hebben wel humor eh xD?

@Someday, woooooooth wat een lange reactie, wauw <3. Muaaa dit is nog niet zo'n ik-weet-niet-of-ze-in-het-volgende-stukje-nog-leven-stukje. Auch pijnlijk! Als troost dit stukje gheheh :Y). Joah, maar Anna likes revenge, dus dat komt goed ^^. Examens? No worries ^^! komt altijd goed, ik ben destijds ook geslaagd (bijna cum laude zelfs) so it be easy ^^!
IK VOEL ME GIGANTISCH VEREEEEEEERD!

@Noelle1D, wie weet :D!

@Zoneexploder, zolang het maar geniaal is, dan is het goed xD.

@Reliance, THANK YOU =D!

@Istina, yep, mijn taalneus heeft dat helemaal in de gaten :').

@Bluejay, juaaah, dat ziet ie ook wel. Ikzelf houdt Avan Jogia in gedachten (hotsomeheid!)

@ReneeHorannn, nou hierbij een nieuwe :D!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Istina

    OEH... ME REMEMBERS THIS PART OF THE FILM, YAY. IT WAS VERY SEXY, BECAUSE OF HOOK. Geen grapje, seriously.. [jawel]
    En uhm.. ik haat de kleine cliffhangers die je zelfs midden in het verhaal duwt, omdat Peter altijd alles naar later schuift, snap je?
    En btw, ik vind het erg gaaf dat je mijn eigen ver ontwikkelde taal kon begrijpen, dat doet echt wat met me. *pinkt traantje weg* <3

    1 decennium geleden
  • Mouse

    Oh en peter pov zou iig wel naice zijn
    voor de afwisseling enzo (:
    (goed argument?!)

    1 decennium geleden
  • Mouse

    Woeehoee avontuuuuur
    Stomme achterlijke cecco, nu vind ik hem niet lief meer
    Always team petertje hihi <333

    1 decennium geleden
  • Involved

    Oooo ja ik wil ook echt een Peter Pov!
    *snik*
    cecco heeft ze gewoon veraden! Hoe kon hij ?!
    Snel veder :)
    Xx<3

    1 decennium geleden
  • Someday

    Cecco is gewoon een eerste klas asshole. En Peter is leuk en Anna is stoer. En samen zijn ze een powerkoppel! Mooi dat je je vereerd voelt, wantttttt dit gaat weer een lange worden dus dan voel je je nog vereerder! En eigenlijk moet ik nu me Nederlands doornemen maar inplaats daarvan ben ik op jou geweldige verhaal aan het reageren. Oh why am I such a rebel?! Hihi. Ooooh ze gaan binnenkort HET gesprek voeren, en dan moet Peter wel eerlijk uitkomen voor zijn geweldige gevoelens voor Anna! En nu ze gaan vechten, is er een kans dat ze het niet overleven, dus Anna moet Peter gewoon een lekkere dikke smakkerd geven voor ze de strijd aangaan, want het zou maar verkeerd aflopen! Weetje ik ben echt heel erg slecht in het typen op een touch apparaat, en nu typ ik op me ipodtouch en dat gaat dan ook echt ontzettend traag, daar gaat me kostbare leertijd.. Hihi grapje, ik kon me toch al niet concentreren, zelfs de muur was net interessanter dan mijn 'examenbundel' en trouwens nu typ ik ook Nederlands dus dit is stiekem gewoon deels oefenen voor het examen:Y) ook al ben ik niet helemaal zeker of mijn ouders er ook zo over denken.. Wat typ ik toch veel bullshit eigenlijk. 8/10e deel gaat niet eens over jou super verhaa, maar dat komt omdat ik telkens afdwaal, en dan dwaal ik weer af van het gene waarmee ik eerst afdwaalde, en dat gaat dan zo door totdat er zich een tekst vormt gevuld meteen hele hoop onzin. Amen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen