Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 28

Deel 28 (A)

ik lief reactie's voor degene die dat nog niet weten (flower)

(die foto is een medaillon)

-Ashley pov.-

Jasper komt op me afgelopen met een klein, zwart doosje met rode randjes. Hij gaat voor me zitten. Ik weet gewoon dat hij op dit moment zenuwachtig is.

Jasper: Lieve Ashley, je weet dat ik van je hou. Maar misschien weet je niet hoeveel ik van je hou. Ik hou meer van je dan van wie dan ook. Nog nooit heb ik zoiets voor iemand gevoelt. Ik dacht dat, toen ik en Alice uiteen waren ik nooit echt iemand zou ontmoeten om wie ik meer zou geven dan om mijn familie. Die persoon heb ik nu dus wel gevonden. Ik wil je graag iets geven. Ik hoop dat het voor jou net zoveel waarde heeft als voor mij.

Als Jasper het doosje open doet zie ik en prachtig medaillon erin. Aan een kettingkje. Ik ben gewoon sprakeloos. Dit is zo lief van hem! Ik vlieg in zijn armen en kus hem tot hij er bijna bij neervalt =p.
Hij doet de ketting bij mij aan. Het is prachtig. Als ik het medaillon opendoe zie ik een foto van mij en Jasper, samen. dit is zo mooi fluister ik tegen hem.
Hij grijnst alleen maar breed naar me. Oh maar nu heb ik heel andere plannen dan hem alleen maar zoenen!

-Edward pov.-

Oh nee, de gedachten van Ashley gaan door mijn hoofd. Hoe dan ook, we mogen ze nu niet storen op hun kamer.
Dat ga ik de rest van de familie maar effe meedelen. Als ik in de living bent heb ik al door dat het al niet meer hoeft.
Ze kunnen het al perfect horen! Emmet lacht zich kapot en Rosalie en Alice zitten er maar wat bij. Ik klopt op je schoot en Alice komt naar ik toe. Ze leunt tegen me aan. Zo mag het voor altijd blijven. Allee, zonder al die geluiden van boven toch...

-Jasper pov.-

Na die grijns van mij hebben we het voor de eerste keer gedaan ^^. Ik betwijfel of ze beneden het niet gehoord hebben.
Ashley kijkt lief naar me en ik glimlach naar haar. De tijden zijn dan wel veranderd onze liefde daarom niet!
Als we samen naar beneden gaan staat Emmet met een grote grijns voor ons.
Hij neemt mij apart en vraagt hoe het was. Dat ging ik hem nu lekker eens niet vertellen.
Dat joch moet ook echt alles weten.

-Ashley pov.-

Alice komt op mij af en vraagt hoe het was. Dat ga ik nu dus niet vertellen. ze kijkt me verbaasd aan maar vraagt dan wanneer Rose, zij en ik nog eens gaan shoppen. Mijn antwoord is
zo vlug mogelijk ;).
Volgens Alice is Kim nu ergens heel ver weg. Zo ver dat Alice het zelf nauwelijks weet waar. Ik zucht eens opgelucht en ga dan in de zetel zitten en begin een gesprek met Alice en Rosalie.
Als Jasper, Emmet én Edward binnenkomen praten we over vanalles en nog wat.
Ik ben ondertussen op de schoot van Jasper gaan zitten en Alice zit ook bij Edward op de schoot. Rosalie ligt tegen Emmet aan terwijl hij door haar haren streelt.
Carlisle en Esme komen net terug van het jagen als ze een grote glimlach op hun gezicht hebben.
Geen idee waarom maar ze zullen wel lekker gegeten hebben ofzo. Esme en Carlisle komen bij ons zitten en vertellend dat de volturi vast zit en dat het dus nog wel effe kan duren voor ze komen.
Dat is goed nieuws zeg! Jasper is zo blij dat hij me een kus geeft. Ik moet zeggen dat hij zich echt wel goed kan beheersen. Veel beter dan ik dacht. Ik wist wel dat hij al vaak met mensen in contact was gekomen maar dacht niet dat hij zo sterk was.
Hij is ook echt geweldig =). Hopelijk weet hij dat zelf maar al te goed.

-Jasper pov.-

Niet te geloven! De volturi is nog niet dichtbij. Het gaat nog effe duren. Ik ben zo blij dat ik Ashley een kus geef.
Ze leunt tegen me aan. De sfeer word direct heel ontspannen.
Emmet zijn humeur is nu helemaal niet meer kapot te krijgen en zijn lach werkt aanstekelijk.
Al snel zijn we allemaal aan het lachen. Ashley heeft zelfs een rood hoofd gekregen. Snel maak ik de sfeer weer rustig voordat Ashley sterft wegens verstikking =).
Ze kijkt me dankbaar aan. Soms heb ik echt nog geluk dat ik leef en Ashley ontmoet heb.
Ik kan het me nu zo moeilijk voorstellen dat ik Ashley nooit ontmoet zou hebben.
Als ik geen vampier was geweest was dat dus ook gebeurd.


Next?

Reageer (6)

  • Wilson

    Wat lief. :)
    Geweldig deel! (hoera)

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    schattig!!!
    en natuurlijk kunnen vampiers alles horen... daar hadden ze best rekening mee kunnen houden :P
    de volturi die vastzit... das wel weer raar, maarja
    snel verder?
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Wat lieffff (K)

    1 decennium geleden
  • BlessedFate

    geweldig!
    Jasper Love(H)
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • LadyMalik

    Snel verdeeeer!

    xlove.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen