Foto bij Ik meen het!

Het was Coos die aan het einde van de straat stond! Lees verder!

Daisy schrik. Het is Coos. Coos heeft gebeld! Maar waarom heeft hij honderd euro nodig? Daisy doet het gordijn een stukje verder open. Coos staat voor haar huis. Daisy moet haar ouders waarschuwen, stel dat er echt iest ergs gaat gebeuren! Daisy loopt de trap af. Gelukkig zit haar vader nog in de woonkamer tv te kijken. Papa! roept Daisy, Coos staat voor ons huis! Vader staat op en zegt: Nu ga ik die Coos aanpakken. Hij loopt naar de voordeur, Daisy loopt achter hem aan. Vader doet de deur open. Coos staat er inderdaad. Hey, jij daar! roept vader boos. Wat doe jij hier? Coos kijkt vader aan. Hij zegt: Ik wil honderd euro van u hebben. Ben je helemaal mal? Jij slaat mijn dochter een bloed neus, en nu wil jij honderd euro hebben?! roept vader kwaad. Geeft die honderd euro! zegt Coos kwaad. Waarom zou ik? vraag vader. Dan haalt Coos een pistool uit z'n zak. Daisy schrikt. Doe dat ding weg! zegt vader. Er zitten niet eens echte kogels in! Ownee? zegt Coos verbaasd. Ik wil het wel even laten zien op u! Vader zegt: Tuurlijk! Daisy kijkt heel bang en zegt: Papa, doe nou niet. Geen zorgen, hoe komt een jochie van zestien nou aan een pistool met echte kogels? vraagt vader. Coos wordt ongeduldig. Vader lacht. Dan is Coos het zat. Hij richt het pistool op vader. Pap! Kijk uit! Roept Daisy. Maar Coos heeft al geschoten. Vader valt op de grond. Ik lieg niet. zegt Coos. En nu honderd euro! Daisy loopt snel naar de kast, pakt 2 briefjes van 50 euro en geeft ze aan Coos. Coos lacht, maar Daisy staat met tranen in haar ogen. Coos loopt weg. Daisy roept haar moeder! Moeder komt aangerent, ze is al in haar pyjama gekleed. Wat?! moeder kijkt verbaasd. Ze ziet dat Daisy huilt, dan ziet ze vader op de grond liggen. Moeder zegt: Bel 112. Daisy gaat 112 bellen en moeder ziet dat vader bloed heeft op z'n hoofd. Ze pakt een doek en houdt die op het hoofd van vader. Daisy komt aan en zegt: de ambulance komt. Moeder knikt, Druk de wond dicht! zegt ze. Ik ga mee naar het ziekenhuis, pas jij op Mike? Daisy knikt. Moeder gaat zich aankleden en maakt Mike wakker. Daisy houdt de wond goed dicht gedrukt. Het spijt me zo Papa. huilt ze.

Reageer (3)

  • Daystar

    Super!!!! Snel verder. En het is goed van haar dat ze de wond dicht drukt dat is goed gehandelt. Ik heb trouwens weer een nieuw deel van Niks is zoals het lijk Snel maken dus!!!!

    1 decennium geleden
  • ambi

    aaaaaaaaahhhhhhhhhh owh help

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Spannendd!

    Snel verder(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen