Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 31

Deel 31 =)

in dit deeltje moet je medelijden hebben met Alice ;)

Reactie's (A)

-Alice pov.-

De dagen verstreken. En weer horen we niks van de volturi of Kim. Ik zie zelfs niks!
Dat is dus frustrerend. Het lijkt net alsof ik mijn krachten kwijtraak.
Normaal kan dat niet, ben ik dan zo zwak? Wat heb ik gedaan dat dit veroorzaakte?
Tot zover ik weet heb ik dus helemaal niks gedaan. Dit is vreselijk!
Iedereen zijn kracht werkt nog behalve de mijne. Hier en daar vang ik eens iets op. Vroeger zag ik zo veel.
Ik voel me er slecht door. Ik praat nauwelijks meer en ben niet meer het vrolijke meisje van vroeger.
Nee, ik ben veranderd in een stil, teruggetrokken en eenzaam meisje. Edward kan me ook niet opvrolijken en Jasper zijn krachten zijn niet sterk genoeg.
Ze hebben het al zovaak geprobeerd. Het wil gewoon niet lukken.
Ik ben gewoon zo zwak! Ik haat mezelf. Net nu moeten we Ashley beschermen. En ik zit hier maar, te wachtten tot ik eindelijk nog eens iets zie.
Het leven is oneerlijk. Dat weet ik ondertussen ook wel na al die jaren, maar dit is gewoon zo oneerlijk voor mij!
Ashley komt nu vaak naar mijn kamer. Maar ik zeg bijna niks. Ik probeer nog vrolijk te klinken voor Ashley maar ze hoort het aan mijn stem.
Ik ben gebroken vanbinnen.

-Ashley pov.-

Alice zit daar maar op haar kamer, ze komt er gewoon niet uit! Jasper zijn krachten zijn zelfs niet sterk genoeg om haar op te vrolijken.
Als Edward met Alice wil praten dan horen we later een hard gegil en staat hij weer buiten. Ze wil alleen zijn. Ze is volgens mij depressief.
Ik weet dat ik dit niet direct moet denken maar wat zouden jullie denken als het vrolijkste meisje opeens stil en eenzaam op haar kamer zit.
Het heeft te maken met haar kracht. Ze ziet bijna niks meer. Ik heb haar al duidelijk proberen te maken dat het ook gewoon kan komen door de volturi ofzo.
Maar ze luistert niet. Ze is gewoon verdrietig. Ik vind het zo erg voor haar!
Kon ik maar iets voor haar doen. De volturi kan de boom in van mij! En Kimberley ook.
Het gaat nu om Alice.
We zien haar nooit meer. Volgens mij gaat ze zelfs niet meer jagen.
Alice is zo een goed meisje, met zo veel gevoel voor humor en ze geeft echt om je als je haar leert kennen.
Waarom moet haar dit nu net gebeuren?

-Esme pov.-

Alice, mijn arme dochter. Ze zit daar maar, ik zie haar nooit meer.
Vroeger waren we zo close. Ze kwam met vragen altijd naar mij toe, niet zoals de rest naar Carlisle.
Rosalie komt ook naar mij. We waren echt vrouwen onder elkaar.
Ik herken Alice niet meer. Ze is veranderd, ze wil alles doen om Ashley te beschermen.
En dan gebeurt dit. Ik weet dat dit niet zeker is maar ik denk dat Alice en Ashley nu beste vriendinnen zijn.
Aangezien Delilah meer in la Push zit dan bij ons.
Alice was de eerste die Ashley op merkte. Door haar heeft Jasper de liefde van zijn leven gevonden.
We zouden dankbaarder moeten zijn tegenover Alice. Als ik nagaa wat ze al voor ons heeft gedaan! Zo ongeloofelijk veel waar wij alleen maar voordeel uit konden halen.
Dit meisje is niet mijn dochter, mijn dochter was vrolijk.

-Alice pov.-

Ik weet dat ik niet kan wenen maar het voelt alsof ik elk moment kan gaan wenen.
Ik kijk naar buiten, vroeger voelde ik me rustig als ik naar buiten keek. Nu voel ik me leeg.
Klopklop
Ashley komt binnen. Ik zie dat ze net gehuild heeft. Ze komt langs me zitten.
Er is iets met haar, dat voel ik gewoon. En nee, ik heb nu niet ineens de kracht van Jasper ofzo.
Dit is iets wat ik gewoon weet.

Ashley: Alice, alsjeblieft. Je bent mijn beste vriendin. Ja, mijn beste. Delilah zie ik nu zo weinig dat jij zo veel meer voor me betekent.
Ik wil je niet kwijt Alice, je bent depressief. Er is niks met je krachten. De volturi zit er voor iets tussen. Als je heel eerlijk bent weet je dat ook. Alsjeblieft Alice, word terug de vrolijkheid zelfe. Degene die iedereen zo graag heeft...


Wat Ashley hier net zij... Dat raakt me.
Is het waar? Werkt mijn kracht nog gewoon? Moet ik gewoon het juiste moment vinden?
Wanneer de volturi even niet oplet.
*De volturi is op komst. Het gaat niet meer lang duren.
We moeten vluchten ze komen eraan!*

Ja! Ik zag iets. Mijn krachten werken nog!
Ik omhels Ashley en roep duizend maal dankje.
Maar herinner me dan dat ik het nieuws wel nog moet gaan melden...

Next?

Reageer (3)

  • Fennec

    O, Alice vrolijk worden!
    Ja aan het einde wordt ze gelukkig wel vrolijker, maar echt vind zo zielig voor Alice.
    Wel verder heay!

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    ik heb idd medelijden met Alice... het is echt zielig dat ze niks meer ziet... Ik hoop dat je snel verder gaat, zodat ik weet of Alice uit haar depressiviteit komt...
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OOh Alice is zielig , ze moet weer vrolijk zijn als een elfje (lol)

    En ik ga de boom in :P

    (K) heel snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen