Foto bij Hoofdstuk 130

Pip en Andy zijn naar de politie geweest om te vertellen wat er bij hun appartement is gebeurd. Ze gaan op onderzoek uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • imlove

    Oeh, ik ben benieuwd naar het volgende!
    Dit is goed ter ontspanning tijdens leren;)

    1 decennium geleden
  • IngeSal

    Ik hoop dat Bram er nog een beetje goed aan toe is.. We zullen zien.
    Je schrijft nog steeds geweldig en ik hoop dat je uitgeefplan nog niet van de baan is geveegd.
    De dagboekstukjes maken het helemaal af, awesome!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Strawberrier

    dit verhaal is echt zo mooit geschreven dat het zo een boek zou kunnen zijn.
    Ga je snel wel verder??
    xx. (K)

    1 decennium geleden
  • xxIlse

    oeeh spannend
    en ik ben het helemaal eens met die reactie hieronder (a)
    snel verderr <3 xx

    1 decennium geleden
  • Xerxes

    Die stukjes uit het dagboek van Mila blijven altijd erg leuk om te lezen. Je probeert je natuurlijk ook weleens te verdiepen in de antagonist ipv de protagonist hoe die zoo geworden is en waarom die doet wat die doet. Vind het wel leuk.
    En het klooster :) geweldig plek das egt goed bedacht. Een leegstaand klooster is idd goed om iemand te verbergen.
    Ik ben ook wel blij dat Charlene meegaat, zij geeft me altijd zo'n vertrouwd gevoel en op de een of andere manier weet ze je altijd wel te kalmeren. Leuk personage :)

    Vind het weer een goed hoofdstuk op een paar foutjes na :P
    maar joh, die zijn zoo klein dat je er zo overheen leest. Echt goed stuk weer :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen