Foto bij Hoofdstuk 1

Joy Harvest, leeft in het jaar 2140, in de verre toekomst.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • oldhedgehog

    wanneer komt het volgende hoofdstuk of moet ik daarvoor naar de toekomst reizen met tijdmachine (baby)

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Haha, ik had hetzelfde als SmileWithMe, moest ook aan de film Ted denken. ^^ M'n broertje wou daar heen met vrienden namelijk, dus ik zo "daar wil ik ook heen!" en toen vroeg ik aan m'n andere broertje of hij niet meeging, maar hij was niet gevraagd haha, dus kwam m'n moeder met het geniale idee om samen te gaan. Hihi, alleen moet je daar zestien voor zijn. Serieus, een 16+ film met een teddybeer ? Vroeg me af wat voor film dat dan wel niet was. Maargoed, ik praat teveel. Sorry.
    Dit is echt anders dan de stories die ik normaal lees. M'n hele lijst van abonnementen staat vol met One Direction don't hate me please en één van Sherlock Holmes. -Benedict Cumberbatch versie.- Want hij is gewoon awesome. Maar oké, the point is; ABO. ^^

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    hahah! Teddy, dat deed me even aan de film Ted denken ;x
    maar leuk geschreven! Ik ben benieuwd wat het is ^.^
    al heb ik zo mijn vermoedens.. haha ;)
    snelverder! xx

    1 decennium geleden
  • oldhedgehog

    lalalalla had ik maar een tijdmachine *zingt*(lol)

    1 decennium geleden
  • imlove

    Haha. Joy doet me zo denken aan een personage dat ik een keer voor Drama heb moeten verzinnen en spelen. Dat was ook zo'n verwend nest, met haar pappie die alles betaalde. Leuk om dat hier nu ook te lezen!
    En ik mag Teddy nu al! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen