Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 33

Deel 33 :)

Zeg... weetj waarom dat ik het hoofdpersonage Ashley heb genoemd xD? Omdat Alice word gespeeld door Ashley greene en ze is mijn favoriete actrice ^^. Origineel he xD

-Ashley pov.-

We zijn allemaal onze spullen aan het pakken om naar La Push te gaan. En Alice, zo slim als altijd heeft wasknijpers meergenomen.
Voor het geval ze de stank niet aankan zei ze.
Ik weet niet wat het probleem is. Ik vind het echt niet stinken daar. Maar ja, honden en vampiers dat is niet echt een combinatie. Daarom hebben we voor te slapen een leegstaand huis gekregen. De honden vallen ons niet lastig en wij vallen hun niet lastig.
Wij kunnen ons eraan houden. Maar die honden zijn ook zo moeilijk te vertrouwen!
zie, zelfs ik heb iets tegen die honden. Ook al ben ik een mens. Volgens mij is het gewoon een gewoonte van zoveel met de Cullens om te gaan.
De rest is nog volop zijn spullen aan het pakken als ik al klaar zit samen met Alice.
Ze heeft me geholpen en nu zijn wij twee dus als enigste klaar.
ja, handig als je een vampier vriendin hebt.
De rest krost voor ons door, achter ons, langs ons en als Edward langskomst steekt Alice snel haar voet uit en valt Edward languit op de grond.
Het is hilarisch om te zien! Alice en ik liggen plat van het lachen.
Edward kijkt Alice droog aan en staat weer op. Ik zweer dat ik een gemene blik in zijn ogen zag.


-Alice pov.-

Ik zie al wat Edward van plan is maar dat gaat mooi niet gebeuren. Ja, nu zie ik al weer dingen ^^. Ik ben weer het overgekke kind van de familie.
En daar ben ik trots op! Ik ben zo en ik blijf zo. Het is net alsof er nu helemaal geen problemen meer zijn.
We zijn allemaal al weer een stuk gelukkiger. Dat zie ik graag, en volgens mij Ashley ook wel ^^. Zij en Jasper zijn wel niet van elkaar te krijgen! Ze plakken bij wijze van spreke met hun monden tegeneen.
En geloof me, daar de hele dag tegenaan kijken is ook niet alles...
Maar ja, wat kan ik eraan doen?
Niks zou ik zeggen dus...
Wat maakt het ook uit.
Nu begint iedereen stilaan klaar te zijn met zijn spullen pakken.
We kunne vertrekken!

Next?
Ps is kort maar kort mag ook xD

Reageer (5)

  • JckSparrow

    Ik verwachtte al zoiets (@ de inleiding)

    1 decennium geleden
  • LadyMalik

    Verdeeeeeeeeeer <345

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    ik hoop dat ze het goed gaat hebben bij die honden :P
    snel verder! (wil trouwens ook wel weten wat Edward wilde gaan doen (A) )
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    super snel verder (K)(K)EN WEL NU ;)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Verder!!!^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen