Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 37

Deel 37.

Ja waarom nou een plaatje van Nisha ;)

wil minstens 3 reactie's voor ik verderga (flower)

-Alice pov.-

Ik roep zo hard als ik kan Ashley haar naam. Maar er is geen geluid.
De deur achter ons stond nog open. En valt nu, ineens toe.
Ik geef toe. Zelfs een vampier gaat dit eng vinden.
We willen het licht aandoen maar het werkt niet. Er is hier iets goed fout gegaan!
Als ik naar Jasper kijkt zie ik de tranen in zijn ogen!
Maar... dat kan toch niet? Wij kunnen helemaal niet wenen. Hij is gewoon helemaal gebroken.
Dan begint hij te schreeuwen en met de meubels te gooien. Het hele huis is vernield.
Maar Jasper gaat door. Niemand doet de moeite om hem te kalmeren. Dat heeft toch geen zin.
We laten hem. Dan valt hij op zijn knieën neer en begint te huilen.
Hij is ontroostbaar. Hij heeft zijn gezicht in zijn handen gestopt. Esme loopt voorzichtig op hem af.
Wie weet waar hij toe in staat is. Esme tilt hem op. Oh nee! Hij ziet er vreselijk uit. Zijn ogen zijn... Wit!
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Er is iets mis met Jasper.
Dan valt hij neer. Ik loop snel naar hem toe maar hij reageert niet.
Eerst Ashley en nu Jasper. Nee dat mag niet!

-Nisha pov.-

Ocharme meid. Helemaal alleen, in dit donkere bos. Ben je niet bang? Ik zou maar snel bang worden hoor.
Je vriendje gaat het niet overleven van verdriet. Maar wat interesseert mij dat nu? Niks helemaal niks! Want over een paar minuten ben jij er ook niet meer. Dus, heb je nog een laatste wens?


-Ashley pov.-

Ik sta in het bos, vastgebonden aan een boom. Ik heb ongeloofelijk pijn.
Ik heb door dat kreng een brandwonde! Maar nadat ze zei dat Jasper het niet ging overleven voelde ik er niks meer van.
Nee, niet mijn Jasper.
En ja ik heb nog een laatste wens. Het is enorm passé maar dat maakt mij niet.
Ik wil gewoon dat ze de Cullens met rust laten. Dus dat zeg ik tegen Nisha.
Natuurlijk lacht ze een keer en zegt dat die wensen toch niet uit komen.
Ik moet wenen, wenen van verdriet. En van pijn. Om Jasper maar ook om de rest. Ik zal ze nooit meer zien. Ik had gewoon met hun mee moeten gaan dan was dit niet gebeurd. Ik ben ook zo dom! Nu zie ik Jasper nooit meer.
Dan klinkt een harde gil. Daar ligt Nisha op de grond. met Jasper tegenover haar.
Hij leeft nog! Ik wil lachen maar kan dat niet. Hij ziet er vreselijk uit.
Vol pijn. Dan komt de rest ook. Ze kijken allemaal woest naar Nisha.
Gelukkig is Nisha alleen. Ze was alleen maar een pion die daarna weg word gedaan.
Ik durf niet meer te kijken. Nisha word gedood. Ze is er al niet meer.
Gelukkig dat ze me zo snel hebben gevonden. Wat zou er anders zijn gebeurd? Oh ik wil er helemaal niet aan denken.
Weer een gil! Maar nu van verschillende mensen. Als ik terug opkijk staat daar de hele volturi.
Bloedrode ogen. Om bang van te worden. Dit is gewoon eng.
Jane komt op me af en pakt me vast. Ze trekt me gewoon door het touw heen.
Oh dat doet pijn! Maar meer pijn dan verdriet heb ik toch niet.
Ze zet me tegenover iedreen. Dan begint Aro te spreken.
Hij zegt:

Next?
Spannend?

Reageer (8)

  • Kersenvlaai

    VerderVerderVerderVerderVerderVerderVerderVerder
    Duidelijk genoeg? hihihi x

    1 decennium geleden
  • LadyMalik

    Maah, ik ben doood xD.
    Wel snel verder ;4!

    'liefs,

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderrr!

    1 decennium geleden
  • SalvatoreJ

    whaa
    stop niet altijd op spannende momenten!
    wat een hartverdriet allemaal :(
    is wel heel goed verhaal

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SNEL VERDER SNEL VERDER NU NU NU NU NU

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen