Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 38

Deel 38.

Nieuwe naam =).
veel plezier met lezen!

effe tempo opvoeren xD
5 reactie's ;)
Sorry mensjus

-Ashley pov.-

Aro: Ocharme Nisha, naja daar zijn we ook weer vanaf. Ze was toch te zwak. Ze vond zichzelf geweldig.
Kennen jullie dat? Denken dat iemand beter is dan hij of zij werkelijk is?
Of dat je zelf denkt dat je sterker bent dan ons? Warschijnlijk wel.
Of nu niet meer misschien?
Hoe houden jullie het trouwens vol om dat mens niet te bijten? Zelfbeheersing warschijnlijk.Wie hebben we hier trouwens allemaal?
Carlisle, dat is al lang geleden. Esme, Emmet, Rosalie, Edward, Alice. En natuurlijk onze dappere Jasper.
En dan dit mensenkind hier. Ashley is het niet?
Kom jij maar eens naar hier.


Ik ben verdoofd maar loop toch naar hem toe. Ik zou normaal moeten vluchten met de Cullens maar ben er niet toe in staat.
Ik ga gewoon zonder enige angst naar hem toe. Nu begin de pijn te voelen van de brandwonde en van het touw dat in mijn vel sneed.
Toen ik bij hem stond trok hij me tegen zich aan. Ik voelde mijn rug tegen zijn ijskoude huid.
Ik rilde ervan.
Toen ik opkeek zag ik Carlisle die Esme troostte. En Emmet die Rosalie beschermend tegen zich aantrok. En Edward, tja die moest Alice met rust laten. Alice stond woedend voor de volturi.
Ze is mijn beste vrienden en wil me koste wat koste redden.
En dan kijk ik naar Jasper. Er rolt een traan over zijn perfecte wang.
Hij kijkt naar mij vol pijn. Sprookjes duren meestal niet lang. Aro duwt me naar voren.
Ik sta nu letterlijk in een kring.
Alice wil aanvallen maar Jane springt naar Alice toe en ze beginnen te vechten.
Edward mengt zich ook in het gevecht. En ik sta te gillen dat ze moeten stoppen.
Maar ze luisteren maar niet. Ik kan mijn tranen niet meer bedwingen.
Dan pakt Aro mij terug vast en zet zijn tanden tegen mijn nek. Jasper rent naar voren maar Aro ontwijkt hem.

Aro: Zo, jij wil je lieve vriendinnetje beschermen? Je mag kiezen. Ik dood haar of...
Jij maakt haar een vampier! Het is jou keus. Wil je dat ze nooit bij jou is of wil je dat ze een monster word?
Net zoals wij? Net zoals jou? Ik laat jou je keus gaan. Maar je hebt niet veel tijd. Haar bloed ruikt lekker.


Ik zie dat Jasper met spijt op mij afloopt en mij van Aro overpakt.

Jasper: Sorry mijn lieve Ashley. Ik wil niet dat je dood gaat maar ik wil ook niet dat je een monster word.
Ik doe het zodat jij blijft leven maar daarna zul je nooit meer iets van mij horen.
Het spijt me en ik hou van je.


Ik wil nog iets zeggen maar voel dan zijn tanden in mijn nek.

Next?

Reageer (6)

  • SanneCullen

    iedereen gaat nu heel snel dubbelreageren :D (wijst naar Rememberxme ;) )
    iK reageer vanzelf wel ;) kan ff duren, maar ik reageer altijd!
    jammer dat ze nu toch wel vampier moet worden, maar toch leuk dat Jasper het mag doen.
    Hoop dat je snel verder gaat!
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    ZO DE 5e reactie snel verder ;) (K)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    HEEL SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    oeh best wel sexy maar maar ook zielig , snel verder NU

    1 decennium geleden
  • SalvatoreJ

    oooh
    ik weet dat het raar gaat klinken, maar toch vind ik het een beetje sgattig!!
    maar we blijve wel by jasper ee

    heel snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen