Foto bij Vader komt thuis

Jason negeert Daisy! Maar nu iets leuks, Vader komt thuis!

De rolstoel waar vader inzit wordt de gang in gereden door moeder. Daisy helpt vader met z'n jas uit doen en Mike doet vader z'n schoenen uit. Opa zet de deur naar de woonkamer open. Moeder trekt ook haar jas en schoenen uit. Mike rijdt vader naar de woonkamer. Opa en moeder tillen vader op de bank, Daisy legt een deken over hem heen. Lig je lekker? vraagt ze. Prima meis. zegt vader. Moet ik iets te drinken pakken? vraagt Mike. Nee jongen. zegt vader. Opa, moeder en Mike gaan zitten en Daisy loopt naar de keuken waar oma staat te koken. Daisy gaat op het aanrecht zitten. Kan jij de zout aangeven lieverd? vraagt oma. Daisy geeft de zout aan. Wat maak je? vraagt ze. Spaghetti. andwoordt oma. Lekker. zegt Daisy. Maar daarvoor kom je vast niet. zegt oma. Nee, andwoordt Daisy, Ik wil mijn verhaal aan U kwijt. Dat kan lieverd. zegt oma. Maar ik wil niet dat papa, mama of Mike dat horen. Is het iets erg dan? vraagt oma. Nou, voor mij wel. zegt Daisy. Vertel maar, ik zal niks door vertellen. zegt oma lief. Ik ben verliefd.. Op een jongen die Jason heet. begint Daisy. Oma knikt. Maar het lijkt wel alsof Jason mij negeert. zegt Daisy. De ene keer lijkt het of hij mij ook leuk vindt en de andere keer lijkt het alsof hij mij maar stom vind. Oma knikt weer en zegt dan: Mannen zijn nou eenmaal rare wezens. Het duurde bij mij ook heel lang voordat opa op mij verliefd was. Geef hem gewoon wat tijd, misschien gaat het Jason allemaal wel te snel. Misschien. zegt Daisy. Maar ik weet zeker dat hij jou stiekem ook wel leuk vindt. lacht oma. Ik hoop het! zegt Daisy. Ze geeft oma een zoen en loopt weer naar de woonkamer. Maar dan roept oma dat het eten klaar is. Ze gaan allemaal aan tafel, bahalve vader. Die eet op de bank. Na het eten ruimen oma en moeder de tafel af. En dan gaan opa en oma weer naar huis.

Reageer (2)

  • daredreaming

    HEt is echt spannend
    Kga Snel verder!1

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Jeetje dat zijn er wel veel howr!! En allemaal te gelijk. Ik ga maar weer verder met lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen