Foto bij Tina is gestrest

Tina heeft vanavond haar date met Alex!

Na een lange schooldag gaan de meiden met Tina mee naar huis. Tina schenkt voor iedereen een glas appelsap in en pakt een doos chocolade koekjes. De meiden lopen naar Tina haar kamer. Tina! Doe niet zo gestrest! roept Silvie. Ja, van stress wordt je alleen maar lelijk! zegt Daisy zeker. Tina heeft al 2 chocolade koekjes naar binnen gewerkt. Wat als Alex mij nou niet leuk vind? vraagt ze. Hij vindt je niet leuk als je zo blijft wiebelen! zegt Daisy. Tina stopt direct met wiebelen en gaat op haar bed zitten. Silvie pakt een stoel en Daisy zit op de grond tegen de kledingkast van Tina. Alex vindt je vast wel leuk, maar dan moet je jezelf zijn en niet zo onzeker doen. zegt Silvie. Wij gaan je helpen met je kleding en je make-up! zegt Daisy. Ze staat op en trekt de kast open. Waar zou ik voor vallen als ik Alex was. vraagt ze zich af. Silvie komt naast haar staan en zegt: Dat witte truitje! Daisy knikt en pakt het witte truitje. Tina zegt meteen: Nee! Dat is al jaren uit de mode. Silvie en Daisy schudden hun hoofden. Je doet hem aan! zegt Silvie. Met dit roze sjaaltje. zegt Daisy. En die spijkerbroek! zegt Silvie. Ze halen heel Tina haar klerenkast over hoop. Tina moet de kleren passen. Als ze de kleren aan heeft geven de meiden een oordeel. Dat staat super! zegt Daisy. Helemaal mee eens! zegt Silvie verzekerd. Echt? vraagt Tina. Ja! zeggen de meiden in koor. Dan doen ze Tina haar lange blonde haar in een staart. En Silvie doet de make-up. Tina ziet er nu heel mooi uit. Je er helemaal klaar voor! zegt Daisy. Ja, zeker weten! zegt Silvie. Tina knikt. De meiden lopen naar beneden. Tina doet haat nieuwe schoenen aan. Dan lopen de meiden ook naar buiten. Tina is helemaal klaar voor haar Date met Alex!

Reageer (2)

  • daredreaming

    Spannendd!!_O_

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Beetje saai:( Maar geeft niet!!!! Maar ik ga weer een nieuw hoofdstuk van Jan proberen te activeren!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen