Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 39

Deel 39.
Ik bedoel dus 5 reactie's van verschillende mensen ;)
Maar omdat hier iemand dus meerdere reactie's moest posten xD
Nieuw deel.
Of had je dat nog niet door mss?

-Jasper pov.-

Ik wil het niet doen. Maar weten dat ze dood is of weten dat ze hier nog ergens rondloopt. Dat is toch wat dragelijker.
Na haar te hebben gezecht dat ze me nooit meer zal zien en dat het me spijt bijt ik haar.
Ik voel hoe ze schokt. Ik vind dit vreselijk.
Haar bloed smaakt zelfs vreselijk. Normaal zou ik dit lekker vinden maar gewoon het idee dat het mijn lieve Ashley is.
Ik voel hoe haar ogen dichtvallen. Normaal blijven ze toch gewoon open?
Ik laat haar nu los. Ze valt meteen neer.
Maar gelukkig vang ik haar nog op voor ze valt en leg haar rustig neer.
Ze beweegt niet. Ze geeft geen kick. Vreemd, normaal kreunen ze van de pijn. En smeken ze om dood te gaan.
Maar Ashley, niks, daar ligt ze. Net in het maanlicht. Net alsof de maand zich nu speciaal op Ashley gekeerd heeft.
Ze heeft haar ogen toe en ligt daar rustig.
Ze heeft helemaal geen pijn. Dit is zo vreemd en beangstigend. Ik kan het niet aanzien en ren weg, opweg naar een leven zonder mijn Ashley...

-Alice pov.-

Jasper bijt haar. Ik zie hoe ze haar ogen sluit en haar armen om zijn nek legt.
Ze kreunt niet van de pijn. Dat is raar. Maar Jasper, Jasper heeft pijn.
Haar bloed brand in zijn lichaam. Ik zie dat gewoon. Hij voelt niks maar daarom vind hij dat niet lekker.
Als Jasper los laat valt Ashley bijna, gelukkig vangt Jasper haar nog net op.
Hij legt haar neer, de maan keert zich naar haar. Dit ziet er gewoon magisch uit.
Doornroosje ofzo. Ja, daar lijkt het op.
Jasper rent opeens weg. Weg van de pijn,
weg van zijn Ashley.
Wij blijven nog even staan. De volturi gaat nu rustig weg.
Ze fluisteren tegen elkaar. Die gaan we zeker weten nog terug zijn.

-Rosalie pov.-

Hoe kan Jasper! In plaats van dat hij met haar vlugt bijt hij haar. Dat joch is ook niet te geloven.
Vreemd, Ashley lijkt helemaal geen pijn te hebben maar Jasper vreselijk veel. Dit klopt niet.
Na een tijdje als de maan naar Ashley gekeert is loopt Jasper weg. Weg van de pijn,
weg van zijn Ashley.

-Ashley pov.-

Ik word gebeten. Maar heb helemaal geen pijn. Ik voel dat ik langzaam bewusteloos val.
Dan voel ik nog net hoe Jasper zijn tanden uit mijn nek haald.
En daarna voel ik niks meer.
Jasper loopt weg. Weg van de pijn,
weg van mij.

Next?
ps. wil originele reactie (A)

Reageer (10)

  • WellDanceAgain

    ik heb gewoon tranen in mijn ogen

    1 decennium geleden
  • Abricot

    Sppr Goed ...Snel verder !!!

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    ...
    Al die verschillende oogpunten die eigenlijk telkens hetzelfde vertellen... dat kan best verwarrend overkomen. Maarja *is ook niet origineel :D*
    snel verder?
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Mikaela

    suuuuuuuper vet
    your story is a ray of light from heaven that makes my life a little more tolerable!!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Whahahaha het is leuk om veel te reageren ga je sneller schrijfen (POPULAIR) ^^ (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen