Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 41

Deel 41 =).

Hup, hup lezen en reactie xD

-Ashley pov.-

De vampier van leven-en-dood? Wat houd dat nu weer in?
Jasper heeft me er nooit over verteld. En Alice ook niet, of de rest.
Ik vertel Aro dat het heel lief is dat hij het mij vertelt en dat ik het helemaal snap. Natuurlijk is het allemaal dikke sarcasme <_<

Aro: Miauw! Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken zo te zien. Maar laat ik nu niet afdwalen.
Jij kunt niemand aanraken zonder die ene te doden. Maar je kunt een dood iemand wel terug tot leven maken. Tenzij dat het die persoon is die jij aanraakte. Eigenlijk kun jij dus niemand aanraken zonder handschoenen te dragen.
Aan de ene kant is het een zege maar aan de andere kant is het een vloek...


Wat?! Ik kan, ik kan, niemand aanraken zonder te doden? Wat heeft dit nu weer te betekenen!
Ik kan wel in huilen uitbarsten.
Maar nu kan ik dus helemaal niet meer janken. Gezellig. Ik zie nu al tegen dit vampiers bestaan op.
Ik moet eerst Jasper terug hebben voor ik een normaal leven kan gaan leiden.
Maar nu ik hem niet kan aanraken. Ik weet helemaal niet wat ik moet doen!
Handschoenen dragen, maar dag in dag uit?! Dat is vreselijk.
Ik wil Jasper zijn lichaam tegen mijn lichaam voelen. Als ik daarvoor mij helemaal moet inpakken met kleren en handschoenen en ik weet niet wat nog allemaal.
Dan... Tja, dan kan er toch niks aan gedaan worden.
Ik wil niemand doden. Niemand, hoe vreed ze ook zijn. Iedereen verdiend een tweede kans, Jasper ook.
Ik weet waar hij zich bevind. Door dat contact dat we hebben. Of daar lijkt het toch op.
Heeft hij dat ook?
Hij is in België. Waarom zo ver van mij weg?
Ik kan hem toch niet vergeten.
Ik doe er zelfs geen moeite voor.
Ik moet Jasper vinden. En wel nu. Ik laat Aro achter me en ga opzoek naar mijn geliefde.

-Jasper pov.-

Ashley is wakker. Eindelijk, ik was al bang dat ze het niet overleefde.
Ik heb sinds ik weg ben niet meer gejaagd. Het leven heeft eigenlijk helemaal geen zin zonder mijn Ashley.
Maar ik blijf hier voor mijn familie. Die willen me toch bij hun hebben.
De zon gaat voor de zoveelste keer onder.
Het ziet er prachtig uit. Maar mijn hoofd is er niet bij.
Ashley, waar ben je nu?


Next?
Reactie's (A)

Reageer (7)

  • karentjuu

    Spannend!!
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SNEL VERDER JIJ (K)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderr!!!

    X

    1 decennium geleden
  • Fennec

    O.o laat me denken aan een film...
    was ook zo'n gave maar dit is onhandiger O.O

    1 decennium geleden
  • Mikaela

    love it love it love it love it love it love it love it love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    snel verder
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen