Heytjes iedereen



Hey spijt me verschrikkelijk dat het zolang geduurt heeft voor ik weer een deeltje poste maar we hebben niet zo'n leuk nieuws gekregen, mijn papa heeft bovenop z'n kanker een zware longontsteking opgelopen en zijn lichaam is te zwak om er tegen te vechten. Paliative zorgen zijn gestart. Scheisse fack ik ben nog te jong om nu al m'n vader te verliezen(huil)



Sorry voor dit korte stukje en ik weet echt niet wanneer het vervolg zal komen, probeer me aljeblief te begrijpen dat ik nu niet vrolijk over sex enzo kan schrijven terwijl m'n papa op sterven ligt.



Thanks voor jullie begrip en ik zal proberen om zo snel mogelijk een vervolgje te posten



xx C

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • Naisho

    we hebben allemaal wel begrip voor je ,, ik zou om eerlijk te zeggen niet eens op quizlet kunnen komen als mijn vati nouja , op sterven ligt ,, neem je tijd .. we kunnen allemaal wel wachten ,, we zullen je quizzen wel missen dan .. Je vader is wel belangrijker dan quizlet denk iik ..

    zoals altijd zijn ze weer eens suprguud ,, en vooral voor iemand die het nu moeilijk heeft !
    ik lieft jou !! en ben supertrots dat je doorgaat !! ;)(flower)x

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Wat?... Wat hebben ze?:O
    ik wil het weten en wel nuxD dusse snel verder gaan hoor!
    en natuurlijk heel veel sterkte met je vader(H)
    XxX

    1 decennium geleden
  • ShariPower

    verder!!!
    en veel sterkte!
    x

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Veel sterkte met je vader (flower)

    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • frietje9

    heey meid,
    take your time;)
    ik kan wachten

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen