Heytjes iedereen



Hey spijt me verschrikkelijk dat het zolang geduurt heeft voor ik weer een deeltje poste maar we hebben niet zo'n leuk nieuws gekregen, mijn papa heeft bovenop z'n kanker een zware longontsteking opgelopen en zijn lichaam is te zwak om er tegen te vechten. Paliative zorgen zijn gestart. Scheisse fack ik ben nog te jong om nu al m'n vader te verliezen(huil)



Sorry voor dit korte stukje en ik weet echt niet wanneer het vervolg zal komen, probeer me aljeblief te begrijpen dat ik nu niet vrolijk over sex enzo kan schrijven terwijl m'n papa op sterven ligt.



Thanks voor jullie begrip en ik zal proberen om zo snel mogelijk een vervolgje te posten



xx C

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • TifkeuhXBill

    egt erg voor je kvind het verschrikkelijk wat er met je vader aan de hand is egt heel veel sterkte !!

    en ik begrijp het wel als je er niet onmiddelijk een vervolg op zet !
    maar hijs egt wel super !

    veel sterkte met je vader !

    xx

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden
  • secretangel

    suuuupppppppppppeeeerrrrrr
    echt kei goed
    en ik begrijp, dat je het moeilijk hebt met je pa en zo, en ik hoop dat het snel terug beter gaat
    veel sterkte

    (K)Lisa

    1 decennium geleden
  • SilentPlace

    Verder <3

    Super veel Sterkte(H)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    ik snap het & sterkte hé meid ds echt ongelooflijk ik kn ook iemand me kanker & die heeft een kei toffe dochter enzo & toen da die moeder kanker kreeg dn ging die nimmer na school enzo om by haar moeder te blijven echt erg hopelijk ga het me uu wa beter & ngmaals sterkte enzo (K)
    alst nimer ga ge stuurt ma iet hé
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen