Foto bij Bond en blauw

Daisy komt net van Tina vandaan.

Daisy zit op de fiets. Ze is opweg naar huis. Er is niks aan de hand, todat ze Lotte ziet. Lotte zit op de stoep en huilt. Daisy zet haar fiets op de stoep en gaat naast Lotte zitten, ze slaat een arm om haar heen. Lotte kijkt verschrikt op. Wat wil jij nou? vraagt Lotte boos. Sorry. zegt Daisy verschrikt. Ik zag je huilen. Lotte veegt ruw haar tranen af en staat op. Ik wil niet getroost worden! zegt ze boos. Dan pas ziet Daisy dat Lotte haar blauwe oog erger is geworden, ze heeft ook een bloed neus en overal blauwe plekken. Hoe kom je aan al die dingen? vraagt Daisy bezorgt. Er springen weer tranen in Lotte haar ogen en dan zegt ze: Dat ga ik jou niet vertellen. Wij waren beste vriendinnen! roept Daisy uit. Je kan me heus wel wat vertellen! Met de nadruk op "waren" inderdaad! roept Lotte. Daisy krijgt nu ook tranen in haar ogen. Lotte, we kennen elkaar nu al zo lang. Binnen 1 maand is dat nu allemaal kapot. zegt Daisy. Lotte steekt kwaad een sigaret op. Daisy ruikt dat het geen gewone tabak is, maar wiet. Lotte blaast uit. Daisy trekt een vies gezicht. Als ik het vertel, hou je dan op met zeuren? vraagt Lotte. Daisy knikt. Ze weet niet wat ze anders moet doen. Coos heeft me geslagen. zegt Lotte heel normaal. Daisy schrikt. Lotte lijkt dat niet te merken en gaat verder met haar verhaal: Je weet dat ik drugs gebruik, dat spul is vereselijk lekker, Coos zegt dat ik van hem profiteer. Daisy kan alleen maar knikken. Ik moet nu 500 euro aan hem betalen, omdat ik zijn drugs heb gebruikt. Ik heb gezegt dat ik dat niet doe. En toen gebeurde dit. Is het nu uit tussen jullie? vraagt Daisy. Lotte wordt weer kwaad en zegt: Dat zou jij wel willen he?! Nee, het is niet uit! Sorry. zegt Daisy. En nu? vraagt ze. Weet ik veel. zegt Lotte. Daisy staat op en wil haar fiets weer pakken, maar Lotte houdt haar tegen. Daisy, wil jij mij 500 euro lenen? vraagt ze wanhopig. Nee. zegt Daisy, dat geld heb ik niet. Lotte zegt: Best, dan zijn wij ook geen vriendinnen meer! Daisy kijkt op en zegt: Waren we dat dan? Ze stapt op haar fiets en fietst weg. Lotte blijft alleen achter.

Reageer (2)

  • ambi

    zuper nhu ga ik stoppe want ik moet gaan eten de rest lees ik nog wel eens

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Dat doet me aan de film van gister denkenxD Hahah Leuk maaree snel weer eentje activeren hea?!(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen