oké, ik moet me maar eens even excuseren.
Ik heb al een hele lange tijd niet meer geschreven, en dat spijt me heel erg. Maar dat had zo zijn redenen.
In september (dat is de laatste keer dat ik geschreven had) was mijn laatste jaar begonnen, in het begin ging het me allemaal niet zo goed af dus besloot ik om een tijdje rustiger aan te doen wat betreft schrijven e.d. Dan is het hier thuis ook niet echt makkelijk gegaan doorheen het jaar. (Zus bevallen, vaak ruzie met haar vriend, terug thuis komen wonen, opnieuw zwanger, mam die ziek valt) dus daarbij hoop ik dat jullie het wel begrijpen.
Dan ook goed nieuws natuurlijk, ik heb mijn diploma behaalt, wat wilt dat zeggen? Nee, niet meteen dat ik meer tijd ga hebben om te schrijven, maar wel dat ik me weer kan concentreren op dingen die ik leuk vind, waaronder schrijven dus. Ik weet niet of ik snel aan dit verhaal verder ga schrijven of aan eender welk ander verhaal dat ik nu online heb staan, maar ik kan jullie wel zeggen dat er binnenkort nieuw leesmateriaal van mij te verwachten valt.
Wanneer die binnenkort gaat zijn dat weet ik nog niet, maar ik hou ik jullie op de hoogte.

Keep your heads up and live your life the fullest.
Lots of love. <3

Reageer (11)

  • mrock

    Ga je alsjeblieft nog verder!!

    8 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Ik snap het is wel veel in 1 keer
    Maar nu is het drie jaar later dus ga je asjebliefd verder het is zo amazing story and i love it (flower)
    Please (baby)
    Ik neem zoizo een abo

    8 jaar geleden
  • MissGreyCooper

    Zie dat het echt al lang geleden is dat je gepost heb... (huil)

    9 jaar geleden
  • Frankenberry

    ik zal blijven wachten snl verder echt een super story

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    is te begrijpen we zijn nu zoveel tijd verer weet niet of je nog verder wil met deze story??? hij is wel et goed ;-) Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen