Foto bij Jane

De Volturi heeft vernomen dat er een nieuweling is gecreëerd. En daarom hebben ze Jane gestuurd...’.

Het meisje deed haar kap af en keek me doordringend aan. Alice, Rosalie en Emmet die erbij zaten wenden hun gezichten af. Jane kneep haar ogen samen. ‘Het werkt niet!’ Siste ze kwaad. ‘Rustig maar Jane, het ligt niet aan jou, Jenna zal ertegen bestand zijn, net als Bella...’. Ik keek naar Carlisle die Jane kalmeerde. Jane snoof. ‘Nou ja, dan zal ik beginnen... Is iedereen er?’ Carlisle schudde zijn hoofd. ‘Neen Edward, Jasper en mijn vrouw Esmé moeten nog komen!’ Jane leek ongeduldig ‘Ik hoop dat ze er vlug zijn, Aro wacht op me!’. Carlisle keek op toen er een deur open ging. Jasper en Esmé kwamen binnen ‘Mijn excuses!’ Zei Esmé, ‘Ik en Jasper waren even gaan jagen. Het lukt steeds beter met hem!’. Jane knikte. ‘Op wie wachten we nu nog?’. ‘Op mijn oudste zoon Edward, hij kan elk moment komen! Maar vertel eens Jane, wat is de reden dat Aro je niet vergezeld nu?’. ‘Hij laat zich excuseren, maar ik moest zijn groeten overbrengen!’ Carlisle zakte terug neer in zijn stoel. Hij leek voor het eerst nerveus.
Toen klapte de deur weer open. Edward kwam binnen lopen ‘Sorry dat ik zo laat ben, het bleef maar duren voor Bella sliep, ik moet direct weer weg. Is Jane ...’ Edward bleef stilstaan toen hij Jane zag zitten. Jane glimlachte een venijnige enge glimlach. ‘Zo Edward, is Bella nog altijd mens?’ Edward balde zijn vuisten. ‘We zijn een datum aan het vastleggen voor de transformatie...’ Jane gromde. ‘De volgende keer wil ik Bella als vampier zien, anders vermoorden wij haar eigenhandig...’ ‘Met mij erbij!’ Gromde Edward woedend. ‘Laten we beginnen!’ Onderbrak Carlisle de discutie.

Reageer (3)

  • iGoogle

    ha ha jane is duidelijk een doordrammer

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OMG SNEL VERDER JIJ (H)

    1 decennium geleden
  • MissBlackx3

    Ooh.. Jane..

    Snel verder :D:D:D_O__O__O_(K)(K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen