Fuck you, I'm a panda.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • Troian

    Extreem haar uitval.. Daar had ik ook last van ongeveer twee jaar geleden. Ik ben altijd al best wel erg gevoelig geweest, dus ik weet niet meer of mijn hoofd extra gevoelig was, maar ik had wel altijd extreem hoofdpijn. Anyway, het bleek uiteindelijk niets meer te zijn dan bloedarmoede. Je hoef je dus niet al te veel zorgen te maken.
    Toch sterkte, want bloedprikken is de ergste soort marteling die er bestaat..

    1 decennium geleden
  • CredeInIpsum

    Heel veel sterkte in het ziekenhuis, ik hoop dat het niets ernstigs is!
    En ik hou van jouw verhaal, het is zo droog en sarcastisch! Bij elk nieuw stukje moet ik altijd wel minstens een keer lachen :P Dus ik hoop dat je snel verder kan schrijven! Beterschap!!!

    1 decennium geleden
  • perfectnarry

    Ik heb je zoveel lief berichtjes gestuurd op twitter dat ik nu geen inspiratie meer heb.
    Anyways, I love you, it'll be okay.

    1 decennium geleden
  • Numbemotions

    Feeys.
    Nu een serieuze reactie.
    You have to know that I'll always be there for you. Even if the whole motherfucking world is against you, I'll be right behind you to catch you when you fall. But you never fall. I will always support you baby. Ik hoop dat het goed gaat bij de dokter, want zoveel haaruitval is niet goed. Kan ook onschuldig zijn tho, bij mijn zus was het hetzelfde probleem, maar dat bleek alleen maar teveel stress te zijn. Ik hoop gewoon dat het goed gaat en zelfs als je kaal bent en zelfs geen wenkbrauwen meer hebt zal ik nog altijd je hubby blijven okay. Dus als je steun nodig hebt stuur je even een sms en dan ren ik richting je huis. Moet je wel even wachten, want ik heb de conditie van een dode kwal. Maar ik kom. I promise. Love you baby.

    1 decennium geleden
  • COOKIEDOUGHx

    Heel veel sterkte in het ziekenhuis! We denken allemaal aan je hoor!
    Het komt wel goed! x(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen