Fuck you, I'm a panda.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • MacGyver

    Ik heb weer een foutje gevonden maar ik hou van de en het, dus als iemand een foutje maakt kan ik er niet echt goed tegen. Dus sorry als je het vervelend vind maar het is het onschuldige gezicht.

    Is die kat van Violet nou een poes of kater? Want soms zeg hem en dan weer haar of ze dus ik ben in de war of het nou een poes of een kater is.

    Jouw verhaal over in Turkije bloed prikken doet me denken aan de enige keer dat ik moest bloed prikken. Aangezien toen ik het halve ziekenhuis bij elkaar heb gegilt en mijn vader me moest vast houden, toen moesten ze niet een keer maar twee keer prikken omdat het bij de ene arm niet goed ging. Dus ik wens je heel veel sterkte bij het bloed prikken!

    Maar wel raar dat je hoofdhuid zo gevoelig is en je haar uit valt. Ik weet alleen dat mensen die chemokuren krijgen, hun haar op een gegeven moment begint uit te vallen. Dus ik vind het wel eng, wanneer krijg je de uitslag?

    En ik heb liever dat jij je beter voelt en dat ik een paar dagen anger moet wachten op een hoofdstuk dan dat jij je rot voelt en alsnog een hoofdstuk schrijft. In zo'n geval vind ik jouw gezondheid toch echt belangrijker dan een nieuw hoofdstuk.

    Wow, volgens mij mijn langste reactie bij jouw verhaal tot nu toe. Toen ik begon aan deze reactie had ik niet gedacht dat ie zo lang zou worden.

    1 decennium geleden
  • Readingbitch

    Zoveel respect voor jou!!BEterschap!!

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Heel veel sterkte in het ziekenhuis het komt wel goed :)
    Je verhaal is echt goed en leuk om te lezen xxxx

    1 decennium geleden
  • Nandoo

    O.o respect dat je van ziekenhuizen houd..... Toen ik in het ziekenhuis lag moest er bloed geprikt worden, toen die gast met die spuit kwam trapte ik hem en rende het ziekenhuis uit (ze kregen me weer te pakken en namen bloed af :'( ). Ik panikeer helemaal als ik in het ziekenhuis ben :$
    Sterkteee xx

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Wel veel succes in het ziekenhuis en let op voor stiekeme vampieren die je bloed willen op drinken!
    Snel verder please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen