Foto bij Romantiek, ouders en Mike......

Daisy en Jason hebben gezoend! Daisy zou eigenlijk naar Silvie gaan. Maar ze blijft de hele tijd bij Jason!

Jason en Daisy zitten op de bank. Ze kijken een film. Jason heeft een arm om Daisy heen geslagen en Daisy ligt dicht tegen hem aan. Het is al avond en het is al donker buiten. Het is bijna zeven uur. De film is afgelopen. Daisy kust Jason, heel liefdevol. Maar dan horen ze de voordeur open gaan. Ze houden direct op en gaan uitelkaar zitten. We zijn terug! horen ze moeder zeggen. We hebben niks met elkaar. fluister Daisy tegen Jason. Jason knikt. Mike komt de woonkamer ingelopen. Hij ziet Jason zitten in de stoel. Mam, Pap!!!! Daisy heeft een vriendje!!! roept hij. Moeder en vader komen nu ook de woonkamer in. Oh, hallo. zegt vader tegen Jason. Hallo meneer. zegt Jason beleefd. Ik zal mij even voorstellen, ik ben Jason van Verma. Moeder en vader schudden Jason zijn hand. Ben jij de vriend van Daisy. Daisy kijkt Jason scherp aan. Nee, ik ben een vriend. zegt Jason die Daisy haar blik zag. Ah, dan is het goed. zegt vader. Daisy is te jong voor een vriendje. Moeder gaat zitten en zet de tv op het nieuws en vader gaat naar de keuken koffie zetten. En jij bent? vraagt Jason aan Mike. Eh... Ik ben Mike. zegt Mike. En ik denk dat jij een vreemd geval bent. Mike! roept Daisy. Bied je exuses aan! Nee, ik denk niet dat jij een vreemd figuur ben, ik weet het zeker! zegt Mike grappend. Moeder wordt boos en zegt: Mike, boed je exuses aan of je gaat naar je kamer en krijgt morgen geen eten meer. Mike schrikt en zegt: Sorry Coos. Jason, Daisy en moeder schieten in de lach. Jij dacht dat ik Coos was? vroeg Jason. Eh, ben je dat niet? vraagt Mike. Nee, natuurlijk niet, ik zegt net dat ik Jason heet. zegt Jason lachend. Mike schaamt zich en zegt: Sorry Jason, ik wist dat niet. Is niet erg. zegt Jason. Mike gaat nu ook naar de keuken. Ik ga maar weer eens. zegt Jason. Daisy staat op. Ze lopen naar de hal. Hoelang wil je voor je ouders verborgen houden dat wij iets hebben? vraagt Jason. Todat ik gezegt heb dat ik verliefd ben op iemand en het hele verhaal over veilig, je weet wel heb gekregen. Jason knikt. Schiet je er wel mee op? Ik doe mijn best. zegt Daisy. Dan kijkt ze of niemand er is en kust ze Jason snel. Tot maandag. zegt ze. Tot maandag. zegt Jason.

Reageer (3)

  • Daystar

    Snel verder mar weer.

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Spannend!!!

    Snel verder!!(:

    1 decennium geleden
  • turnen1

    leuk verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllll

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen